All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessment of the Verbal and Non-verbal Element of Communication in Special Education Practice. Results of Particular Research Surveys

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153548" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153548 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Posuzování verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi

  • Original language description

    Publikace pojednává o šesti studií uskutečněných v rámci grantového specifického výzkumu na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci - Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnostise zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi. První šetření je zaměřené na problematiku narušené neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra, jež je cílené jak naanalýzu partikulárních deficitů u vybrané skupiny dětí s PAS, tak na reflexi dané problematiky z aspektu logopedů pracujících v rezortu školství a zdravotnictví. Následující výzkum je směřován na analýzu auditivní agnózie u klientů s Aspergerovým syndromem a jako primární metodu zjišťování dat vztahujících se k této oblasti byl preferován dotazník distribuovaný klinickým logopedům. Nedílnou součástí jsou příspěvky pojednávající o manuální (pseudo-neverbální) komunikaci u lidí se sluchový

  • Czech name

    Posuzování verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi

  • Czech description

    Publikace pojednává o šesti studií uskutečněných v rámci grantového specifického výzkumu na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci - Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnostise zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi. První šetření je zaměřené na problematiku narušené neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra, jež je cílené jak naanalýzu partikulárních deficitů u vybrané skupiny dětí s PAS, tak na reflexi dané problematiky z aspektu logopedů pracujících v rezortu školství a zdravotnictví. Následující výzkum je směřován na analýzu auditivní agnózie u klientů s Aspergerovým syndromem a jako primární metodu zjišťování dat vztahujících se k této oblasti byl preferován dotazník distribuovaný klinickým logopedům. Nedílnou součástí jsou příspěvky pojednávající o manuální (pseudo-neverbální) komunikaci u lidí se sluchový

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-3989-1

  • Number of pages

    132

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book