Assessment of the Verbal and Non-verbal Element of Communication in Special Education Practice. Results of Particular Research Surveys
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153548" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153548 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Posuzování verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi
Original language description
Publikace pojednává o šesti studií uskutečněných v rámci grantového specifického výzkumu na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci - Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnostise zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi. První šetření je zaměřené na problematiku narušené neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra, jež je cílené jak naanalýzu partikulárních deficitů u vybrané skupiny dětí s PAS, tak na reflexi dané problematiky z aspektu logopedů pracujících v rezortu školství a zdravotnictví. Následující výzkum je směřován na analýzu auditivní agnózie u klientů s Aspergerovým syndromem a jako primární metodu zjišťování dat vztahujících se k této oblasti byl preferován dotazník distribuovaný klinickým logopedům. Nedílnou součástí jsou příspěvky pojednávající o manuální (pseudo-neverbální) komunikaci u lidí se sluchový
Czech name
Posuzování verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi
Czech description
Publikace pojednává o šesti studií uskutečněných v rámci grantového specifického výzkumu na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci - Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnostise zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálněpedagogické praxi. První šetření je zaměřené na problematiku narušené neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra, jež je cílené jak naanalýzu partikulárních deficitů u vybrané skupiny dětí s PAS, tak na reflexi dané problematiky z aspektu logopedů pracujících v rezortu školství a zdravotnictví. Následující výzkum je směřován na analýzu auditivní agnózie u klientů s Aspergerovým syndromem a jako primární metodu zjišťování dat vztahujících se k této oblasti byl preferován dotazník distribuovaný klinickým logopedům. Nedílnou součástí jsou příspěvky pojednávající o manuální (pseudo-neverbální) komunikaci u lidí se sluchový
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-3989-1
Number of pages
132
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—