All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Auditory Agnosia in People with Asperger Syndrome

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153153" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153153 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Auditivní agnózie u osob s Aspergerovým syndromem

  • Original language description

    Projevy auditivní, resp. verbální agnózie u osob s Aspergerovým syndromem jsou dosud nedostatečně probádanou oblastí. Výzkumné šetření realizované prostřednictvím dotazníkového šetření u klinických logopedů, logopedů a speciálních pedagogů zjišťuje, zdatito odborníci mají v péči osoby s Aspergerovým syndromem a zda u těchto osob pozorují projevy auditivní, resp. verbální agnózie či specifika v oblasti sluchové percepce. Dále pak zkoumá, jaký vliv mají tyto projevy a specifika na průběh terapie, a jak se s nimi tito odborníci vyrovnávají. Výzkum byl podpořen řešením specifického výzkumu projektu IGA PdF_2013_021 "Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnosti se zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbálnísložky komunikace ve speciálně pedagogické praxi" na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.

  • Czech name

    Auditivní agnózie u osob s Aspergerovým syndromem

  • Czech description

    Projevy auditivní, resp. verbální agnózie u osob s Aspergerovým syndromem jsou dosud nedostatečně probádanou oblastí. Výzkumné šetření realizované prostřednictvím dotazníkového šetření u klinických logopedů, logopedů a speciálních pedagogů zjišťuje, zdatito odborníci mají v péči osoby s Aspergerovým syndromem a zda u těchto osob pozorují projevy auditivní, resp. verbální agnózie či specifika v oblasti sluchové percepce. Dále pak zkoumá, jaký vliv mají tyto projevy a specifika na průběh terapie, a jak se s nimi tito odborníci vyrovnávají. Výzkum byl podpořen řešením specifického výzkumu projektu IGA PdF_2013_021 "Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnosti se zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbálnísložky komunikace ve speciálně pedagogické praxi" na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Jinakost ve speciálněpedagogickém kontextu

  • ISBN

    978-80-244-4290-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    36-46

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Mar 11, 2014

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article