All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The importance of pre-school teachers in dealing with postponements of compulsory schooling

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146936" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146936 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky

  • Original language description

    Příspěvek představuje výstupy pilotáže schváleného projektu v rámci Studentské grantové soutěže na PdF UP Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů povinné školní docházky. Celý projekt vychází z již realizovaného projektu typu GA ČR autorů Šmelová, Petrová, Souralová a kol. (2009-2012), který apeluje na prohloubení pedagogicko-diagnostické kompetence předškolních pedagogů z důvodu zefektivnění přípravy předškoláků na vstup do povinného vzdělávání. Zjištění výzkumupodnítila naše snahy vytvořit projekt, jehož výstupem bude metodický (pedagogicko-diagnostický) materiál. Koncipován bude primárně pro předškolní pedagogy tak, aby jim pomohl při dlouhodobém procesu pedagogické diagnostiky.

  • Czech name

    Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky

  • Czech description

    Příspěvek představuje výstupy pilotáže schváleného projektu v rámci Studentské grantové soutěže na PdF UP Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů povinné školní docházky. Celý projekt vychází z již realizovaného projektu typu GA ČR autorů Šmelová, Petrová, Souralová a kol. (2009-2012), který apeluje na prohloubení pedagogicko-diagnostické kompetence předškolních pedagogů z důvodu zefektivnění přípravy předškoláků na vstup do povinného vzdělávání. Zjištění výzkumupodnítila naše snahy vytvořit projekt, jehož výstupem bude metodický (pedagogicko-diagnostický) materiál. Koncipován bude primárně pro předškolní pedagogy tak, aby jim pomohl při dlouhodobém procesu pedagogické diagnostiky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    515-519

  • Publisher name

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 16, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article