The importance of pre-school teachers in dealing with postponements of compulsory schooling
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146936" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146936 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky
Original language description
Příspěvek představuje výstupy pilotáže schváleného projektu v rámci Studentské grantové soutěže na PdF UP Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů povinné školní docházky. Celý projekt vychází z již realizovaného projektu typu GA ČR autorů Šmelová, Petrová, Souralová a kol. (2009-2012), který apeluje na prohloubení pedagogicko-diagnostické kompetence předškolních pedagogů z důvodu zefektivnění přípravy předškoláků na vstup do povinného vzdělávání. Zjištění výzkumupodnítila naše snahy vytvořit projekt, jehož výstupem bude metodický (pedagogicko-diagnostický) materiál. Koncipován bude primárně pro předškolní pedagogy tak, aby jim pomohl při dlouhodobém procesu pedagogické diagnostiky.
Czech name
Význam předškolního pedagoga při řešení odkladů povinné školní docházky
Czech description
Příspěvek představuje výstupy pilotáže schváleného projektu v rámci Studentské grantové soutěže na PdF UP Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů povinné školní docházky. Celý projekt vychází z již realizovaného projektu typu GA ČR autorů Šmelová, Petrová, Souralová a kol. (2009-2012), který apeluje na prohloubení pedagogicko-diagnostické kompetence předškolních pedagogů z důvodu zefektivnění přípravy předškoláků na vstup do povinného vzdělávání. Zjištění výzkumupodnítila naše snahy vytvořit projekt, jehož výstupem bude metodický (pedagogicko-diagnostický) materiál. Koncipován bude primárně pro předškolní pedagogy tak, aby jim pomohl při dlouhodobém procesu pedagogické diagnostiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
515-519
Publisher name
Univerzita J. E. Purkyně
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Sep 16, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—