Presentation of the Project: Diagnostics Competence of pre-primary Teachers as the Means of Postponement of compulsory School Attendance Intervention
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147214" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147214 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Představení projetu: Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů školní docházky
Original language description
Zahájení povinné školní docházky představuje klíčové období v životě dítěte. Dítě se dostává do zcela nových rolí, s nimiž souvisí nové situace a úkoly. Má-li dítě roli školáka zvládnout bez větších problémů, je třeba, aby bylo na školu připravené. V posledním desetiletí se stále setkáváme s vysokou četností odkladů povinné školní docházky, tím se dostává daná problematika nejenom do pozornosti odborníků, ale i Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Předkladatelé projektu přímo navazují na výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu GA ČR hl. řešitelky Evy Šmelové Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. (2009 - 2012). Výzkum ukázal mimo jiné i možnosti řešení dané problematiky, jednou z nich je zaměření se na včasnou pedagogickou diagnostiku v podmínkách mateřské školy.
Czech name
Představení projetu: Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů školní docházky
Czech description
Zahájení povinné školní docházky představuje klíčové období v životě dítěte. Dítě se dostává do zcela nových rolí, s nimiž souvisí nové situace a úkoly. Má-li dítě roli školáka zvládnout bez větších problémů, je třeba, aby bylo na školu připravené. V posledním desetiletí se stále setkáváme s vysokou četností odkladů povinné školní docházky, tím se dostává daná problematika nejenom do pozornosti odborníků, ale i Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Předkladatelé projektu přímo navazují na výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu GA ČR hl. řešitelky Evy Šmelové Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. (2009 - 2012). Výzkum ukázal mimo jiné i možnosti řešení dané problematiky, jednou z nich je zaměření se na včasnou pedagogickou diagnostiku v podmínkách mateřské školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Konferenční DVD
ISBN
978-80-244-3777-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
"Neuvedeno"
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
May 20, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—