Modelling in biology teaching - how to present selected biological phenomena to pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152395" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152395 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Modelování ve výuce biologie (1) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy)
Original language description
Článek se zabývá využitím modelů ve výuce biologie. V originálu příspěvku je publikována pouze anglická verze anotace (viz pole zadané níže - anglická verze).
Czech name
Modelování ve výuce biologie (1) (aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy)
Czech description
Článek se zabývá využitím modelů ve výuce biologie. V originálu příspěvku je publikována pouze anglická verze anotace (viz pole zadané níže - anglická verze).
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Biologie - Chemie - Zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Volume of the periodical
23
Issue of the periodical within the volume
2/2014
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
61-65
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—