Learning Styles According to VARKk Classification and their Possible Uses in Tertiary Education Carried out in the Form of e-Learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152649" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152649 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Styly učení dle klasifikace VARK a možnosti jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání realizovaném formou e-Learningu
Original language description
Styly učení jsou determinantem využívání elektronických výukových materiálů ve vzdělávání. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, lze předpokládat, že některé prvky více a některé méně odpovídají individuálním stylům učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření byla řešena otázka, zda jednotlivé prvky elektronických výukových materiálů pro e-learning jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů při respektování jejich individuality, která se projevuje preferovaným stylem učení dle klasifikace VARK. Průběh a některé dílčí výsledky realizovaného výzkumného šetření přestavuje předložená studie.
Czech name
Styly učení dle klasifikace VARK a možnosti jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání realizovaném formou e-Learningu
Czech description
Styly učení jsou determinantem využívání elektronických výukových materiálů ve vzdělávání. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, lze předpokládat, že některé prvky více a některé méně odpovídají individuálním stylům učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření byla řešena otázka, zda jednotlivé prvky elektronických výukových materiálů pro e-learning jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů při respektování jejich individuality, která se projevuje preferovaným stylem učení dle klasifikace VARK. Průběh a některé dílčí výsledky realizovaného výzkumného šetření přestavuje předložená studie.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
59-68
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—