The influence of learning styles on the preference of the structural elements of electronic study materials by students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145780" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145780 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů
Original language description
Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedyřešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK.
Czech name
Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů
Czech description
Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedyřešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
252-258
Publisher name
Univerzita J. E. Purkyně
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Sep 16, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—