All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of learning styles on the preference of the structural elements of electronic study materials by students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145780" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145780 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů

  • Original language description

    Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedyřešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK.

  • Czech name

    Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů

  • Czech description

    Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedyřešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    252-258

  • Publisher name

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 16, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article