All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Coherence of written communiques of youngest language users

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152675" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152675 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://jazyk-literatura-komunikace.cz/index.php/cislo-2-2014" target="_blank" >http://jazyk-literatura-komunikace.cz/index.php/cislo-2-2014</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prostředky koherence v textech nejmladších uživatelů jazyka

  • Original language description

    Autorka příspěvku se zaměřuje na zkoumání písemných projevů nejmladších uživatelů grafického systému jazyka, tzn. dětí ve věku 7 až 9 let. Koncepce výzkumného šetření a jeho teoretická báze staví na současném neuspokojivém stavu písemného projevu mladé generace, který často postrádá myšlenkovou a komunikační soudržnost, a tedy i celkovou smysluplnost. Cílem autorky je popsat základní prostředky koherence textových elementů žáků základní školy, kteří neznají všechna gramatická a stylistická pravidla a skoherencí pracují intuitivně. Výzkumná sonda se rovněž věnuje klasifikaci nejčastějších jevů, které soudržnost textu narušují.

  • Czech name

    Prostředky koherence v textech nejmladších uživatelů jazyka

  • Czech description

    Autorka příspěvku se zaměřuje na zkoumání písemných projevů nejmladších uživatelů grafického systému jazyka, tzn. dětí ve věku 7 až 9 let. Koncepce výzkumného šetření a jeho teoretická báze staví na současném neuspokojivém stavu písemného projevu mladé generace, který často postrádá myšlenkovou a komunikační soudržnost, a tedy i celkovou smysluplnost. Cílem autorky je popsat základní prostředky koherence textových elementů žáků základní školy, kteří neznají všechna gramatická a stylistická pravidla a skoherencí pracují intuitivně. Výzkumná sonda se rovněž věnuje klasifikaci nejčastějších jevů, které soudržnost textu narušují.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2014

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    1-5

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database