Examining the Impact of ICT on Learning Pupils in Czech Environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153426 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zkoumání vlivu ICT na učení žáků v českém prostředí
Original language description
Článek se zaměřuje na zkoumání vlivu Informačních a komunikačních technologií na učení žáků na základních školách v České republice. Objasňuje základní pojmy teorie digitálních domorodců a digitálních imigrantů od Marca Prensky. Prezentuje záměr řešení disertační práce zaměřené na tuto problematiku. Článek také uvádí výzkumy zaměřené na vliv informačních a komunikačních technologií na učení studentů vysokých škol.
Czech name
Zkoumání vlivu ICT na učení žáků v českém prostředí
Czech description
Článek se zaměřuje na zkoumání vlivu Informačních a komunikačních technologií na učení žáků na základních školách v České republice. Objasňuje základní pojmy teorie digitálních domorodců a digitálních imigrantů od Marca Prensky. Prezentuje záměr řešení disertační práce zaměřené na tuto problematiku. Článek také uvádí výzkumy zaměřené na vliv informačních a komunikačních technologií na učení studentů vysokých škol.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
2/2014
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
2
Pages from-to
86-87
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—