All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Ways of Developing Teachers' Competencies in Working with Modern Didactic Resources

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154357" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154357 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.011" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.011</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Způsoby rozvoje kompetencí učitelů v oblasti práce s moderními didaktickými prostředky

  • Original language description

    V době exploze informačních a komunikačních technologií se tak do popředí zájmu pedagogů dostávají moderní, na digitálních technologiích postavené didaktické prostředky, které využívají multimédia. Jednotlivé složky multimediálních prezentací, které jsouzprostředkovány náročnějšími technickými sestavami, v nichž má hlavní slovo výpočetní technika - ona jediná je schopna převést informace z různých zdrojů do společného prostředí procesem nazývaným digitalizace, je nutné nejen sestavit, ale zvládat jehodistribuci nejen směrem k žákům, ale také vhodně sdílet směrem k ostatním pedagogům. Všechny uvedené skutečnosti kladou nové požadavky na učitele, kteří musí být připraveni s moderními didaktickými prostředky a technologiemi pracovat a vytvářet pro potřeby takto koncipované výuky také vhodné vzdělávací materiály a také je vhodným způsobem využívat při výuce. V tomto moderním paradigmatu vzdělávání jsou tak kladeny nové požadavky na učitele a i když nemusí být učitelé nutně experti na obl

  • Czech name

    Způsoby rozvoje kompetencí učitelů v oblasti práce s moderními didaktickými prostředky

  • Czech description

    V době exploze informačních a komunikačních technologií se tak do popředí zájmu pedagogů dostávají moderní, na digitálních technologiích postavené didaktické prostředky, které využívají multimédia. Jednotlivé složky multimediálních prezentací, které jsouzprostředkovány náročnějšími technickými sestavami, v nichž má hlavní slovo výpočetní technika - ona jediná je schopna převést informace z různých zdrojů do společného prostředí procesem nazývaným digitalizace, je nutné nejen sestavit, ale zvládat jehodistribuci nejen směrem k žákům, ale také vhodně sdílet směrem k ostatním pedagogům. Všechny uvedené skutečnosti kladou nové požadavky na učitele, kteří musí být připraveni s moderními didaktickými prostředky a technologiemi pracovat a vytvářet pro potřeby takto koncipované výuky také vhodné vzdělávací materiály a také je vhodným způsobem využívat při výuce. V tomto moderním paradigmatu vzdělávání jsou tak kladeny nové požadavky na učitele a i když nemusí být učitelé nutně experti na obl

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2015

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    193-200

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database