All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher's competence for use of websites in the education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157345" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157345 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku

  • Original language description

    Publikace se zabývá problematikou kompetencí učitele pro oblast využívání www stránek pro výuku. V úvodní části je pozornost věnována vymezení pojmu kompetence, struktuře kompetencí, dále pojmu profesní kompetence učitele a požadavkům, které jsou na učitele kladeny v rámci využívání www stránek pro výukové účely. V následující empirické části jsou vymezeny a následně ověřeny kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku. Nejprve byl proveden kvantitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejdůležitějších vlastností www stránek pro výuku. Následoval kvantitativní výzkum řešící otázku, čím by měl učitel disponovat a jakými rysy by se měl vyznačovat, aby byl kompetentní k využívání www stránek pro výuku; na základě jeho výsledků byly blíže charakterizovány příslušné kompetence. V obou výzkumných šetřeních byla jako výzkumná metoda použita Q-metodologie.

  • Czech name

    Kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku

  • Czech description

    Publikace se zabývá problematikou kompetencí učitele pro oblast využívání www stránek pro výuku. V úvodní části je pozornost věnována vymezení pojmu kompetence, struktuře kompetencí, dále pojmu profesní kompetence učitele a požadavkům, které jsou na učitele kladeny v rámci využívání www stránek pro výukové účely. V následující empirické části jsou vymezeny a následně ověřeny kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku. Nejprve byl proveden kvantitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejdůležitějších vlastností www stránek pro výuku. Následoval kvantitativní výzkum řešící otázku, čím by měl učitel disponovat a jakými rysy by se měl vyznačovat, aby byl kompetentní k využívání www stránek pro výuku; na základě jeho výsledků byly blíže charakterizovány příslušné kompetence. V obou výzkumných šetřeních byla jako výzkumná metoda použita Q-metodologie.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-4874-9

  • Number of pages

    168

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book