Teacher's competence for use of websites in the education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157345" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157345 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku
Original language description
Publikace se zabývá problematikou kompetencí učitele pro oblast využívání www stránek pro výuku. V úvodní části je pozornost věnována vymezení pojmu kompetence, struktuře kompetencí, dále pojmu profesní kompetence učitele a požadavkům, které jsou na učitele kladeny v rámci využívání www stránek pro výukové účely. V následující empirické části jsou vymezeny a následně ověřeny kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku. Nejprve byl proveden kvantitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejdůležitějších vlastností www stránek pro výuku. Následoval kvantitativní výzkum řešící otázku, čím by měl učitel disponovat a jakými rysy by se měl vyznačovat, aby byl kompetentní k využívání www stránek pro výuku; na základě jeho výsledků byly blíže charakterizovány příslušné kompetence. V obou výzkumných šetřeních byla jako výzkumná metoda použita Q-metodologie.
Czech name
Kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku
Czech description
Publikace se zabývá problematikou kompetencí učitele pro oblast využívání www stránek pro výuku. V úvodní části je pozornost věnována vymezení pojmu kompetence, struktuře kompetencí, dále pojmu profesní kompetence učitele a požadavkům, které jsou na učitele kladeny v rámci využívání www stránek pro výukové účely. V následující empirické části jsou vymezeny a následně ověřeny kompetence učitele v oblasti využívání www stránek pro výuku. Nejprve byl proveden kvantitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejdůležitějších vlastností www stránek pro výuku. Následoval kvantitativní výzkum řešící otázku, čím by měl učitel disponovat a jakými rysy by se měl vyznačovat, aby byl kompetentní k využívání www stránek pro výuku; na základě jeho výsledků byly blíže charakterizovány příslušné kompetence. V obou výzkumných šetřeních byla jako výzkumná metoda použita Q-metodologie.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4874-9
Number of pages
168
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—