All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The process of planning educational activities in museum

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158421" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158421 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Plánování edukačních aktivit v muzeu: od strategického plánu k přípravě edukačního programu

  • Original language description

    Kniha se věnuje plánování edukačních aktivit v prostředí muzea a objasňuje podstatu a výhody strategického plánování. Plánování edukačních aktivit muzea autorky nahlížejí ze tří úrovní: úrovně muzea jako celku, které by mělo dát vzdělávacím aktivitám jasně stanovené místo a ideový rámec daný posláním instituce a cíli, které muzeum naplňuje; úrovně edukačního oddělení, která by mělo mít ze strany vedení jasně dané cíle a úkoly, a úrovně konkrétního muzejního pedagoga, který autonomně projektuje svou edukační činnost v rámci daném cíli a úkoly edukačního oddělení a posláním muzea jako celku. Knihu uzavírá analýza dokumentů strategického významu v českých muzeích a galeriích, která ukazuje, že v českém prostředí není strategické plánování dosud běžně využíváno a že vzdělávací aktivity jsou v dokumentech strategické povahy upozaďovány a není jim zdaleka věnována stejná pozornost jako jiným oblastem muzejních činností.

  • Czech name

    Plánování edukačních aktivit v muzeu: od strategického plánu k přípravě edukačního programu

  • Czech description

    Kniha se věnuje plánování edukačních aktivit v prostředí muzea a objasňuje podstatu a výhody strategického plánování. Plánování edukačních aktivit muzea autorky nahlížejí ze tří úrovní: úrovně muzea jako celku, které by mělo dát vzdělávacím aktivitám jasně stanovené místo a ideový rámec daný posláním instituce a cíli, které muzeum naplňuje; úrovně edukačního oddělení, která by mělo mít ze strany vedení jasně dané cíle a úkoly, a úrovně konkrétního muzejního pedagoga, který autonomně projektuje svou edukační činnost v rámci daném cíli a úkoly edukačního oddělení a posláním muzea jako celku. Knihu uzavírá analýza dokumentů strategického významu v českých muzeích a galeriích, která ukazuje, že v českém prostředí není strategické plánování dosud běžně využíváno a že vzdělávací aktivity jsou v dokumentech strategické povahy upozaďovány a není jim zdaleka věnována stejná pozornost jako jiným oblastem muzejních činností.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-4626-4

  • Number of pages

    117

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book