Grammar School Students and the Degree of their Dependence on Computer Games
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577957" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577957 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.015" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.015</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žáci gymnázia a míra jejich závislosti na počítačových hrách
Original language description
Příspěvek popisuje částečné výsledky výzkumu, který zkoumal míru závislosti 18-ti letých žáků gymnázia na počítačových hrách. Ve výzkumu byla použita kvantitativní výzkumná strategie a byl vytvořen vlastní dotazník, zjišťující míru závislostního chování žáků ve vztahu k počítačovým hrám. Výzkumný vzorek tvořilo 372 žáků třetích ročníků čtyřletého gymnázia (nebo ekvivalentního ročníku víceletého gymnázia) ze 7 náhodně vybraných škol. Cílem následné statistické analýzy bylo identifikovat možné skupiny 18-ti letých žáků podle jejich závislostního chování. Jako statistické metody na zpracování částečných výsledků výzkumu byly použity: Studentův t-test a analýza rozptylu ANOVA.
Czech name
Žáci gymnázia a míra jejich závislosti na počítačových hrách
Czech description
Příspěvek popisuje částečné výsledky výzkumu, který zkoumal míru závislosti 18-ti letých žáků gymnázia na počítačových hrách. Ve výzkumu byla použita kvantitativní výzkumná strategie a byl vytvořen vlastní dotazník, zjišťující míru závislostního chování žáků ve vztahu k počítačovým hrám. Výzkumný vzorek tvořilo 372 žáků třetích ročníků čtyřletého gymnázia (nebo ekvivalentního ročníku víceletého gymnázia) ze 7 náhodně vybraných škol. Cílem následné statistické analýzy bylo identifikovat možné skupiny 18-ti letých žáků podle jejich závislostního chování. Jako statistické metody na zpracování částečných výsledků výzkumu byly použity: Studentův t-test a analýza rozptylu ANOVA.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
110-114
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—