All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Beliefs Concerning the Preparedness of Future Mathematics Teachers as a Didactic Challenge of Primary Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578990" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578990 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání

  • Original language description

    Publikace s názvem Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání vychází z předpokladu, že pozitivní přesvědčení pregraduálních učitelů matematiky primárního vzdělávání o kvalitě jejich didaktické přípravy může být zárukou kladného vztahu k jejich budoucí profesi. Publikace je uvozena připomenutím vybraných aspektů osobnosti učitele a jeho profesní identity, které chápeme jako společné východisko pro všechny další části studie. Jejím základem byl realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány v pěti klíčových oblastech. Práce je doplněna podněty pro didaktické semináře primárního vzdělávání v matematice s důrazem na využití potenciálů vhodně zvolených úloh. Publikace je zakončena východisky pro další zkoumání v dané problematice.

  • Czech name

    Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání

  • Czech description

    Publikace s názvem Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání vychází z předpokladu, že pozitivní přesvědčení pregraduálních učitelů matematiky primárního vzdělávání o kvalitě jejich didaktické přípravy může být zárukou kladného vztahu k jejich budoucí profesi. Publikace je uvozena připomenutím vybraných aspektů osobnosti učitele a jeho profesní identity, které chápeme jako společné východisko pro všechny další části studie. Jejím základem byl realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány v pěti klíčových oblastech. Práce je doplněna podněty pro didaktické semináře primárního vzdělávání v matematice s důrazem na využití potenciálů vhodně zvolených úloh. Publikace je zakončena východisky pro další zkoumání v dané problematice.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5047-6

  • Number of pages

    128

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book