Beliefs Concerning the Preparedness of Future Mathematics Teachers as a Didactic Challenge of Primary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578990" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578990 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání
Original language description
Publikace s názvem Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání vychází z předpokladu, že pozitivní přesvědčení pregraduálních učitelů matematiky primárního vzdělávání o kvalitě jejich didaktické přípravy může být zárukou kladného vztahu k jejich budoucí profesi. Publikace je uvozena připomenutím vybraných aspektů osobnosti učitele a jeho profesní identity, které chápeme jako společné východisko pro všechny další části studie. Jejím základem byl realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány v pěti klíčových oblastech. Práce je doplněna podněty pro didaktické semináře primárního vzdělávání v matematice s důrazem na využití potenciálů vhodně zvolených úloh. Publikace je zakončena východisky pro další zkoumání v dané problematice.
Czech name
Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání
Czech description
Publikace s názvem Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky jako didaktická výzva primárního vzdělávání vychází z předpokladu, že pozitivní přesvědčení pregraduálních učitelů matematiky primárního vzdělávání o kvalitě jejich didaktické přípravy může být zárukou kladného vztahu k jejich budoucí profesi. Publikace je uvozena připomenutím vybraných aspektů osobnosti učitele a jeho profesní identity, které chápeme jako společné východisko pro všechny další části studie. Jejím základem byl realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány v pěti klíčových oblastech. Práce je doplněna podněty pro didaktické semináře primárního vzdělávání v matematice s důrazem na využití potenciálů vhodně zvolených úloh. Publikace je zakončena východisky pro další zkoumání v dané problematice.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-5047-6
Number of pages
128
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—