All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prospective Teachers' Beliefs Regarding their Preparedness for Teaching Mathematics at Elementary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73585422" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73585422 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky 1. stupně ZŠ

  • Original language description

    Příspěvek vychází z předpokladu, že pozitivní přesvědčení pregraduálních učitelů matematiky primárního vzdělávání o kvalitě jejich didaktické přípravy může být zárukou kladného vztahu k jejich budoucí profesi. Východiskem příspěvku byl výzkum realizovaný v měsíci květnu a červnu roku 2016 celkem mezi 111 budoucími učiteli matematiky 1. stupně ZŠ. Pro potřeby výzkumu byl využit dotazník Beliefs about Preparedness for Teaching Mathematics z mezinárodní studie Teacher Education and Development Study in Mathematics (TEDS-M), zkoumající připravenost budoucích učitelů matematiky z různých zemí pro výkon jejich povolání při výuce na prvním a druhém stupni základní školy. Data z výzkumu byla podrobně analyzována v pěti zvolených oblastech – konstruktivistické zásady vyučování, stanovování vzdělávacích cílů, didaktické pomůcky a jejich využívání v hodinách matematiky, hodnocení výkonu žáka a spolupráce s rodiči a kolegy.

  • Czech name

    Přesvědčení o připravenosti budoucích učitelů matematiky 1. stupně ZŠ

  • Czech description

    Příspěvek vychází z předpokladu, že pozitivní přesvědčení pregraduálních učitelů matematiky primárního vzdělávání o kvalitě jejich didaktické přípravy může být zárukou kladného vztahu k jejich budoucí profesi. Východiskem příspěvku byl výzkum realizovaný v měsíci květnu a červnu roku 2016 celkem mezi 111 budoucími učiteli matematiky 1. stupně ZŠ. Pro potřeby výzkumu byl využit dotazník Beliefs about Preparedness for Teaching Mathematics z mezinárodní studie Teacher Education and Development Study in Mathematics (TEDS-M), zkoumající připravenost budoucích učitelů matematiky z různých zemí pro výkon jejich povolání při výuce na prvním a druhém stupni základní školy. Data z výzkumu byla podrobně analyzována v pěti zvolených oblastech – konstruktivistické zásady vyučování, stanovování vzdělávacích cílů, didaktické pomůcky a jejich využívání v hodinách matematiky, hodnocení výkonu žáka a spolupráce s rodiči a kolegy.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    30

  • Pages from-to

    48-77

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database