Educational paradoxes - just a theoretical problem?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579465" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579465 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výchovné paradoxy - pouze teoretický problém?
Original language description
Příspěvek je zaměřen na problematiku výchovných paradoxů, a to konkrétně ve vztahu k výuce společenskovědních předmětů. V daném kontextu jsou nastíněny různé výchovné paradoxy a charakterizován jejich základní obsah.
Czech name
Výchovné paradoxy - pouze teoretický problém?
Czech description
Příspěvek je zaměřen na problematiku výchovných paradoxů, a to konkrétně ve vztahu k výuce společenskovědních předmětů. V daném kontextu jsou nastíněny různé výchovné paradoxy a charakterizován jejich základní obsah.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Civilia. Revue pro oborovou didaktiku společenských věd
ISSN
1805-3963
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
53-58
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—