All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Psychodidactic aspects of process in text productions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580029" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580029 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psychodidaktické aspekty procesu produkce textu

  • Original language description

    Monografie Psychodidaktické aspekty procesu produkce textu zachycuje přímou souvislost mezi procesem psaní a kognitivními funkcemi žáků druhého stupně základní školy. Výstavba písemného komunikátu je nahlížena jako několikafázový proces, akcentována je zároveň potřeba implementace metakognitivních strategií do výuky a komunikačně-pragmatická orientace ve vzdělávání. Publikace prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které vychází z teorie vědomostního prostoru a dynamického hodnocení. Pedagogický experiment monitoroval kognitivní a metakognitivní procesy žáků experimentální skupiny při produkci textu se zaměřením na zachycení možných deficitů v obou rovinách a mapoval vliv zkušenosti zprostředkovaného učení na rozvoj jejich textové kompetence a myšlení.

  • Czech name

    Psychodidaktické aspekty procesu produkce textu

  • Czech description

    Monografie Psychodidaktické aspekty procesu produkce textu zachycuje přímou souvislost mezi procesem psaní a kognitivními funkcemi žáků druhého stupně základní školy. Výstavba písemného komunikátu je nahlížena jako několikafázový proces, akcentována je zároveň potřeba implementace metakognitivních strategií do výuky a komunikačně-pragmatická orientace ve vzdělávání. Publikace prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které vychází z teorie vědomostního prostoru a dynamického hodnocení. Pedagogický experiment monitoroval kognitivní a metakognitivní procesy žáků experimentální skupiny při produkci textu se zaměřením na zachycení možných deficitů v obou rovinách a mapoval vliv zkušenosti zprostředkovaného učení na rozvoj jejich textové kompetence a myšlení.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5102-2

  • Number of pages

    124

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book