All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

People with severe visual impairment and their attitude towards the acquisition of social competencies within organized courses for lifelong learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73584709" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73584709 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Osoby s těžkým zrakovým postižením a jejich postoj k získávání sociálních kompetencí v rámci organizovaných kurzů celoživotního učení

  • Original language description

    Sociální kompetence jsou nezbytnou součástí každodenního života ve společnosti dalších lidí, a ačkoli bylo jejich získávání v minulosti ponecháno jen na učení nápodobou či na edukativním procesu v rodině či ve školním prostředí, přesouvá se v dnešní době také do životního prostoru edukace osob dospělých. U osob s těžkým zrakovým postižením je samozřejmé, že jsou okolnosti a situace, které nelze odpozorovat a je proto potřeba se jim věnovat nejen v rámci rodinného či školského prostředí, ale později také v rámci organizovaných kurzů. V příspěvku se zaměříme nejen na shrnutí problematiky celoživotního učení a možnosti využití u osob se zrakovým postižením, ale především na samotné výpovědi respondentů se zrakovým postižením, tak jak je uvedli v rámci projektu IGA_PdF_2015_020 – Netradiční pohledy na kvalitu života osob se speciálními potřebami.

  • Czech name

    Osoby s těžkým zrakovým postižením a jejich postoj k získávání sociálních kompetencí v rámci organizovaných kurzů celoživotního učení

  • Czech description

    Sociální kompetence jsou nezbytnou součástí každodenního života ve společnosti dalších lidí, a ačkoli bylo jejich získávání v minulosti ponecháno jen na učení nápodobou či na edukativním procesu v rodině či ve školním prostředí, přesouvá se v dnešní době také do životního prostoru edukace osob dospělých. U osob s těžkým zrakovým postižením je samozřejmé, že jsou okolnosti a situace, které nelze odpozorovat a je proto potřeba se jim věnovat nejen v rámci rodinného či školského prostředí, ale později také v rámci organizovaných kurzů. V příspěvku se zaměříme nejen na shrnutí problematiky celoživotního učení a možnosti využití u osob se zrakovým postižením, ale především na samotné výpovědi respondentů se zrakovým postižením, tak jak je uvedli v rámci projektu IGA_PdF_2015_020 – Netradiční pohledy na kvalitu života osob se speciálními potřebami.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    IV. olomoucké speciálněpedagogické dny

  • ISBN

    978-80-244-5256-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    38-53

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Mar 15, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article