ICT Support of Inquiry-based Approach in Teaching Mathematics at Elementary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585823" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585823 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Nocar.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Nocar.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ICT podpora badatelsky orientovaného přístupu ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Original language description
V současné době jeden z konstruktivistických přístupů ve výuce je označován jako badatelsky orientovaná výuka. V článku poukážeme na výsledky výzkumného šetření mezi učiteli matematiky 2. stupně ZŠ, jehož cílem bylo zjistit, jaké povědomí mají učitelé o badatelsky orientované výuce, zda znají tento přístup, zda jej využívají, realizují ve své výuce, jaké mají konkrétní zkušenosti, v jakých oblastech matematiky jej využívají, jakých nástrojů ICT k tomu využívají a jaké překážky jim brání k širšímu uplatnění těchto metod ve výuce.
Czech name
ICT podpora badatelsky orientovaného přístupu ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Czech description
V současné době jeden z konstruktivistických přístupů ve výuce je označován jako badatelsky orientovaná výuka. V článku poukážeme na výsledky výzkumného šetření mezi učiteli matematiky 2. stupně ZŠ, jehož cílem bylo zjistit, jaké povědomí mají učitelé o badatelsky orientované výuce, zda znají tento přístup, zda jej využívají, realizují ve své výuce, jaké mají konkrétní zkušenosti, v jakých oblastech matematiky jej využívají, jakých nástrojů ICT k tomu využívají a jaké překážky jim brání k širšímu uplatnění těchto metod ve výuce.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
South Bohemia Mathematical Letters
ISSN
2336-2081
e-ISSN
—
Volume of the periodical
25
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
21
Pages from-to
66-86
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—