All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ICT Support of Inquiry-based Approach in Teaching Mathematics at Elementary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585823" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585823 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Nocar.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Nocar.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ICT podpora badatelsky orientovaného přístupu ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol

  • Original language description

    V současné době jeden z konstruktivistických přístupů ve výuce je označován jako badatelsky orientovaná výuka. V článku poukážeme na výsledky výzkumného šetření mezi učiteli matematiky 2. stupně ZŠ, jehož cílem bylo zjistit, jaké povědomí mají učitelé o badatelsky orientované výuce, zda znají tento přístup, zda jej využívají, realizují ve své výuce, jaké mají konkrétní zkušenosti, v jakých oblastech matematiky jej využívají, jakých nástrojů ICT k tomu využívají a jaké překážky jim brání k širšímu uplatnění těchto metod ve výuce.

  • Czech name

    ICT podpora badatelsky orientovaného přístupu ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol

  • Czech description

    V současné době jeden z konstruktivistických přístupů ve výuce je označován jako badatelsky orientovaná výuka. V článku poukážeme na výsledky výzkumného šetření mezi učiteli matematiky 2. stupně ZŠ, jehož cílem bylo zjistit, jaké povědomí mají učitelé o badatelsky orientované výuce, zda znají tento přístup, zda jej využívají, realizují ve své výuce, jaké mají konkrétní zkušenosti, v jakých oblastech matematiky jej využívají, jakých nástrojů ICT k tomu využívají a jaké překážky jim brání k širšímu uplatnění těchto metod ve výuce.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    2336-2081

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    25

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    21

  • Pages from-to

    66-86

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database