The Level of Educational Process, Information Technology and ICT Competences Synthesis at Elementary Schools in Sichuan Province (China)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585868" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585868 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.029" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.029</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.029" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.029</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úroveň syntézy edukačního procesu, informačních technologií a ICT kompetencí učitelů na základních školách v provincii S'-čchuan (Čína)
Original language description
Na jaře 2017 bylo provedeno dotazníkové šetření za účasti 119 učitelů matematiky na dvanácti základních školách ve městech Leshan, Chendu a Meishan v provincii S'-čchuan v Číně. Cílem bylo zjistit úroveň ICT kompetencí učitelů a využívání ICT ve výuce matematiky. Z analýzy dat vyplynuly následující závěry: Učitelé přikládají velký důraz implementaci ICT do vzdělávání; Učitelé mají mnoho námětů k využití ICT ve výuce, které nejsou schopni vždy zrealizovat, neboť jejich ICT kompetence nejsou dostatečné; Správná aplikace ICT do vzdělávacího procesu souvisí se správnou úrovní syntézy ICT a ostatních aspektů vzdělávacího procesu, jejíž nalezení bývá obtížné. V závěru autoři předkládají návrhy na dosažení potřebné úrovně syntézy vzdělávacího procesu s ICT.
Czech name
Úroveň syntézy edukačního procesu, informačních technologií a ICT kompetencí učitelů na základních školách v provincii S'-čchuan (Čína)
Czech description
Na jaře 2017 bylo provedeno dotazníkové šetření za účasti 119 učitelů matematiky na dvanácti základních školách ve městech Leshan, Chendu a Meishan v provincii S'-čchuan v Číně. Cílem bylo zjistit úroveň ICT kompetencí učitelů a využívání ICT ve výuce matematiky. Z analýzy dat vyplynuly následující závěry: Učitelé přikládají velký důraz implementaci ICT do vzdělávání; Učitelé mají mnoho námětů k využití ICT ve výuce, které nejsou schopni vždy zrealizovat, neboť jejich ICT kompetence nejsou dostatečné; Správná aplikace ICT do vzdělávacího procesu souvisí se správnou úrovní syntézy ICT a ostatních aspektů vzdělávacího procesu, jejíž nalezení bývá obtížné. V závěru autoři předkládají návrhy na dosažení potřebné úrovně syntézy vzdělávacího procesu s ICT.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
297-306
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—