Prevention of Risk Behavior at Elementary School of Arts
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73587295" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73587295 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2018/03/2017-0376_Hutyrov%C3%A1_Koheze.pdf" target="_blank" >https://uss.upol.cz/wp-content/uploads/2018/03/2017-0376_Hutyrov%C3%A1_Koheze.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prevence rizikového chování na základní umělecké škole
Original language description
Příspěvek vychází z několika navazujících výzkumů prováděných v posledních letech na ZUŠ Zlín, které se zaměřovaly na prozkoumání primárně-preventivního potenciálu základního uměleckého vzdělávání. Nezaměřujeme se tedy na analýzu možných preventivních aktivit na základních uměleckých školách, ale prozkoumáváme celkový charakter základního uměleckého vzdělávání z perspektivy jeho preventivního potenciálu. Snažíme se tedy nejen potvrdit tento fenomén, ale také definovat principy, které vedou k stabilizaci prostředí příhodného pro zdravý rozvoj osobnosti žáka, což považujeme za kardinální podmínku předcházení rizikovému, resp. problémovému chování.
Czech name
Prevence rizikového chování na základní umělecké škole
Czech description
Příspěvek vychází z několika navazujících výzkumů prováděných v posledních letech na ZUŠ Zlín, které se zaměřovaly na prozkoumání primárně-preventivního potenciálu základního uměleckého vzdělávání. Nezaměřujeme se tedy na analýzu možných preventivních aktivit na základních uměleckých školách, ale prozkoumáváme celkový charakter základního uměleckého vzdělávání z perspektivy jeho preventivního potenciálu. Snažíme se tedy nejen potvrdit tento fenomén, ale také definovat principy, které vedou k stabilizaci prostředí příhodného pro zdravý rozvoj osobnosti žáka, což považujeme za kardinální podmínku předcházení rizikovému, resp. problémovému chování.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Koheze speciální pedagogiky v současnosti
ISBN
978-80-244-5256-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
9
Pages from-to
283-291
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Mar 15, 2016
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—