All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Individualization of the Approach to Students with Asperger Syndrome

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73586428" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73586428 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Individualizace k přístupu ke vzdělávání studentů s aspergerovým syndromem

  • Original language description

    Hlavním tématem příspěvku je propojení inkluzivního vzdělávání a speciálních vzdělávacích potřeb studentů s Aspergerovým syndromem na středních školách v pojetí platné školské legislativy. Hlavním tématem příspěvku je náhled do možností podpory studentů s Aspergerovým syndromem z pohledu školského poradenského zařízení v rámci přizpůsobení podmínek konání maturitní zkoušky. Podstatná část příspěvku je tvořena případovými studiemi dospívajících mužů s Aspergerovým syndromem, obsahující informace týkající se jednak diagnostické dyády poruch autistického spektra, jednak deficitů z oblasti školních znalostí a vědomostí.

  • Czech name

    Individualizace k přístupu ke vzdělávání studentů s aspergerovým syndromem

  • Czech description

    Hlavním tématem příspěvku je propojení inkluzivního vzdělávání a speciálních vzdělávacích potřeb studentů s Aspergerovým syndromem na středních školách v pojetí platné školské legislativy. Hlavním tématem příspěvku je náhled do možností podpory studentů s Aspergerovým syndromem z pohledu školského poradenského zařízení v rámci přizpůsobení podmínek konání maturitní zkoušky. Podstatná část příspěvku je tvořena případovými studiemi dospívajících mužů s Aspergerovým syndromem, obsahující informace týkající se jednak diagnostické dyády poruch autistického spektra, jednak deficitů z oblasti školních znalostí a vědomostí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nekonečno v psychologií

  • ISBN

    978-80-244-5339-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    79-86

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 31, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article