Selected aspects of the professional beliefs of novice teachers, results of the first phase of research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73591216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73591216 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333171102" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333171102</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, výstupy první fáze výzkumu
Original language description
Dlouhodobý výzkum, jehož část zde prezentujeme, se zabývá problematikou profesního přesvědčení začínajících učitelů pohledem jich samotných. Profesní přesvědčení považujeme za významný fenomén, který dosud nebyl v tomto kontextu podrobně zkoumán. Cílem je zachytit vybrané aspekty formování profesního přesvědčení pohledem aktérů, začínajících učitelů, pojmenovat je a popsat, což je úkol první, kvalitativní fáze výzkumu. Její výsledky jsou zde předkládány.
Czech name
Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů, výstupy první fáze výzkumu
Czech description
Dlouhodobý výzkum, jehož část zde prezentujeme, se zabývá problematikou profesního přesvědčení začínajících učitelů pohledem jich samotných. Profesní přesvědčení považujeme za významný fenomén, který dosud nebyl v tomto kontextu podrobně zkoumán. Cílem je zachytit vybrané aspekty formování profesního přesvědčení pohledem aktérů, začínajících učitelů, pojmenovat je a popsat, což je úkol první, kvalitativní fáze výzkumu. Její výsledky jsou zde předkládány.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XIV Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost
ISBN
978-80-244-5682-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
164-170
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 7, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—