All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of teaching mathematics in the Czech Republic and Poland

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593069" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593069 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.researchgate.net/publication/329572258_Sbornik_vystupu_projektu_PradedPradziad_School_Network_Praca_zbiorowa_projektu_PradedPradziad_School_Network" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/329572258_Sbornik_vystupu_projektu_PradedPradziad_School_Network_Praca_zbiorowa_projektu_PradedPradziad_School_Network</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komparace vyučování matematiky v České republice a Polsku

  • Original language description

    Aniž bychom si to někdy uvědomovali, matematika je součástí našeho každodenního života. Položení základů můžeme najít na počátku lidských dějin. Přes fakt, že prošla mnoha proměnami, je zde jedna věc neměnná. Učí člověka nejen logicky přemýšlet, rovněž také pracovat systematičtěji a praktičtěji. V současnosti je matematika součástí mnoha vědních oborů, a i nadále se rozvíjí. V době vyspělé techniky je tak oborem naprosto nezbytným. Rovněž ve vzdělávání patřila matematika vždy mezi elementární předměty. Její celková koncepce se ovšem v různých státech mnohdy liší až diametrálně. Určité diference můžeme najít také ve vzdělávacích systémech v České a Polské republice. Jakožto student učitelství matematiky bych se proto rád, byť pouze částečně, věnoval základním rozdílům nejen ve vzdělávacích systémech, ale také ve vyučování matematice v obou zemích.

  • Czech name

    Komparace vyučování matematiky v České republice a Polsku

  • Czech description

    Aniž bychom si to někdy uvědomovali, matematika je součástí našeho každodenního života. Položení základů můžeme najít na počátku lidských dějin. Přes fakt, že prošla mnoha proměnami, je zde jedna věc neměnná. Učí člověka nejen logicky přemýšlet, rovněž také pracovat systematičtěji a praktičtěji. V současnosti je matematika součástí mnoha vědních oborů, a i nadále se rozvíjí. V době vyspělé techniky je tak oborem naprosto nezbytným. Rovněž ve vzdělávání patřila matematika vždy mezi elementární předměty. Její celková koncepce se ovšem v různých státech mnohdy liší až diametrálně. Určité diference můžeme najít také ve vzdělávacích systémech v České a Polské republice. Jakožto student učitelství matematiky bych se proto rád, byť pouze částečně, věnoval základním rozdílům nejen ve vzdělávacích systémech, ale také ve vyučování matematice v obou zemích.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník výstupů projektu Praděd/Pradziad School Network

  • ISBN

    978-80-906104-1-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    41

  • Pages from-to

    95-135

  • Publisher name

    Institut EuroSchola

  • Place of publication

    Třinec

  • Event location

    Olomouc, Opole

  • Event date

    Dec 3, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article