Comparison of teaching mathematics in the Czech Republic and Poland
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593069" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593069 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.researchgate.net/publication/329572258_Sbornik_vystupu_projektu_PradedPradziad_School_Network_Praca_zbiorowa_projektu_PradedPradziad_School_Network" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/329572258_Sbornik_vystupu_projektu_PradedPradziad_School_Network_Praca_zbiorowa_projektu_PradedPradziad_School_Network</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace vyučování matematiky v České republice a Polsku
Original language description
Aniž bychom si to někdy uvědomovali, matematika je součástí našeho každodenního života. Položení základů můžeme najít na počátku lidských dějin. Přes fakt, že prošla mnoha proměnami, je zde jedna věc neměnná. Učí člověka nejen logicky přemýšlet, rovněž také pracovat systematičtěji a praktičtěji. V současnosti je matematika součástí mnoha vědních oborů, a i nadále se rozvíjí. V době vyspělé techniky je tak oborem naprosto nezbytným. Rovněž ve vzdělávání patřila matematika vždy mezi elementární předměty. Její celková koncepce se ovšem v různých státech mnohdy liší až diametrálně. Určité diference můžeme najít také ve vzdělávacích systémech v České a Polské republice. Jakožto student učitelství matematiky bych se proto rád, byť pouze částečně, věnoval základním rozdílům nejen ve vzdělávacích systémech, ale také ve vyučování matematice v obou zemích.
Czech name
Komparace vyučování matematiky v České republice a Polsku
Czech description
Aniž bychom si to někdy uvědomovali, matematika je součástí našeho každodenního života. Položení základů můžeme najít na počátku lidských dějin. Přes fakt, že prošla mnoha proměnami, je zde jedna věc neměnná. Učí člověka nejen logicky přemýšlet, rovněž také pracovat systematičtěji a praktičtěji. V současnosti je matematika součástí mnoha vědních oborů, a i nadále se rozvíjí. V době vyspělé techniky je tak oborem naprosto nezbytným. Rovněž ve vzdělávání patřila matematika vždy mezi elementární předměty. Její celková koncepce se ovšem v různých státech mnohdy liší až diametrálně. Určité diference můžeme najít také ve vzdělávacích systémech v České a Polské republice. Jakožto student učitelství matematiky bych se proto rád, byť pouze částečně, věnoval základním rozdílům nejen ve vzdělávacích systémech, ale také ve vyučování matematice v obou zemích.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník výstupů projektu Praděd/Pradziad School Network
ISBN
978-80-906104-1-5
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
41
Pages from-to
95-135
Publisher name
Institut EuroSchola
Place of publication
Třinec
Event location
Olomouc, Opole
Event date
Dec 3, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—