All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reflection of gender issues in literature for children and youth

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73594135" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73594135 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.pf.ujep.cz/wp-content/uploads/2019/04/Usta-2018-1-2.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ujep.cz/wp-content/uploads/2019/04/Usta-2018-1-2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reflexe genderové problematiky v literatuře pro děti a mládež

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá výsledky jedné části výzkumu uskutečněného v roce 2018, který se zaměřoval na reflexi genderové problematiky v literatuře pro děti a mládež. Výsledky byly získány prostřednictvím dotazníku, který zkoumal názory učitelů na zařazení genderových otázek do literárního vzdělávání na 2. stupni základní školy. Nejprve interpretuje názory učitelů na potenciál genderové problematiky v dětské literatuře pro rozvoj osobnosti žáka na 2. stupni základní školy. Dále se zabývá genderovými stereotypy a jejich rolí v literárních textech. Poskytnuté informace slouží jako základní vhled do problematiky s cílem rozšířit odbornou informovanost o této problematice.

  • Czech name

    Reflexe genderové problematiky v literatuře pro děti a mládež

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá výsledky jedné části výzkumu uskutečněného v roce 2018, který se zaměřoval na reflexi genderové problematiky v literatuře pro děti a mládež. Výsledky byly získány prostřednictvím dotazníku, který zkoumal názory učitelů na zařazení genderových otázek do literárního vzdělávání na 2. stupni základní školy. Nejprve interpretuje názory učitelů na potenciál genderové problematiky v dětské literatuře pro rozvoj osobnosti žáka na 2. stupni základní školy. Dále se zabývá genderovými stereotypy a jejich rolí v literárních textech. Poskytnuté informace slouží jako základní vhled do problematiky s cílem rozšířit odbornou informovanost o této problematice.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Usta ad Albim BOHEMICA

  • ISSN

    1802-825X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    18

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    114-121

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database