School climate as one of the aspects of the formation of professional beliefs of beginning teachers: a case study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73596894" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73596894 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Klima školy jako jeden z aspektů formování profesního přesvědčení začínajících učitelů: případová studie
Original language description
Profesní přesvědčení učitelů vnímáme jako komplexní fenomén, vše, v co učitel profesně věří a na základě čeho modeluje své profesní sebevědomí, jedná, vnímá i prožívá profesní situace. Průběh našeho výzkumu ukazuje, že klima školy je učiteli vnímáno velmi intenzivně a je jimi samotnými považováno na významný jev, který ovlivňuje jejich profesní přesvědčení se všemi důsledky. Zde předkládáme jednu z případových studií, která tyto vazby popisuje.
Czech name
Klima školy jako jeden z aspektů formování profesního přesvědčení začínajících učitelů: případová studie
Czech description
Profesní přesvědčení učitelů vnímáme jako komplexní fenomén, vše, v co učitel profesně věří a na základě čeho modeluje své profesní sebevědomí, jedná, vnímá i prožívá profesní situace. Průběh našeho výzkumu ukazuje, že klima školy je učiteli vnímáno velmi intenzivně a je jimi samotnými považováno na významný jev, který ovlivňuje jejich profesní přesvědčení se všemi důsledky. Zde předkládáme jednu z případových studií, která tyto vazby popisuje.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Juvenilia paedagogica 2019 (Zborník prispevkov)
ISBN
978-80-568-0378-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
113-117
Publisher name
Trnavská univerzita
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Feb 1, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—