All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School climate as one of the aspects of the formation of professional beliefs of beginning teachers: a case study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73596894" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73596894 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Klima školy jako jeden z aspektů formování profesního přesvědčení začínajících učitelů: případová studie

  • Original language description

    Profesní přesvědčení učitelů vnímáme jako komplexní fenomén, vše, v co učitel profesně věří a na základě čeho modeluje své profesní sebevědomí, jedná, vnímá i prožívá profesní situace. Průběh našeho výzkumu ukazuje, že klima školy je učiteli vnímáno velmi intenzivně a je jimi samotnými považováno na významný jev, který ovlivňuje jejich profesní přesvědčení se všemi důsledky. Zde předkládáme jednu z případových studií, která tyto vazby popisuje.

  • Czech name

    Klima školy jako jeden z aspektů formování profesního přesvědčení začínajících učitelů: případová studie

  • Czech description

    Profesní přesvědčení učitelů vnímáme jako komplexní fenomén, vše, v co učitel profesně věří a na základě čeho modeluje své profesní sebevědomí, jedná, vnímá i prožívá profesní situace. Průběh našeho výzkumu ukazuje, že klima školy je učiteli vnímáno velmi intenzivně a je jimi samotnými považováno na významný jev, který ovlivňuje jejich profesní přesvědčení se všemi důsledky. Zde předkládáme jednu z případových studií, která tyto vazby popisuje.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Juvenilia paedagogica 2019 (Zborník prispevkov)

  • ISBN

    978-80-568-0378-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    113-117

  • Publisher name

    Trnavská univerzita

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Feb 1, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article