All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Education Objectives Duality in Teaching Mathematics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73598692" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73598692 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333178578" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333178578</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dualita výukových cílů ve vyučování matematice

  • Original language description

    V souvislosti s aktuálně diskutovanou reformou kurikulárních dokumentů se mění vnímání digitální gramotnosti a její implementace do vzdělávacího procesu, do výuky matematiky nevyjímaje. Kromě požadavku na digitální kompetence učitelů se objevuje i požadavek reagovat na aktuální změnu vnímání cílů matematického vzdělávání, zejména ve vztahu budování a rozvíjení jak matematické, tak i digitální gramotnosti žáků. Příspěvek popisuje proměnu vnímání digitální gramotnosti, identifikuje její plánované ukotvení v průběhu matematického vyučování a uvádí dokumenty, ze kterých reforma vychází.

  • Czech name

    Dualita výukových cílů ve vyučování matematice

  • Czech description

    V souvislosti s aktuálně diskutovanou reformou kurikulárních dokumentů se mění vnímání digitální gramotnosti a její implementace do vzdělávacího procesu, do výuky matematiky nevyjímaje. Kromě požadavku na digitální kompetence učitelů se objevuje i požadavek reagovat na aktuální změnu vnímání cílů matematického vzdělávání, zejména ve vztahu budování a rozvíjení jak matematické, tak i digitální gramotnosti žáků. Příspěvek popisuje proměnu vnímání digitální gramotnosti, identifikuje její plánované ukotvení v průběhu matematického vyučování a uvádí dokumenty, ze kterých reforma vychází.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Premeny školy a učiteľské vzdelávanie v historickom kontexte a nové perspektívy

  • ISBN

    978-80-555-2267-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    312-316

  • Publisher name

    Prešovská univerzita

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Prešov

  • Event date

    Feb 6, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article