Education Objectives Duality in Teaching Mathematics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73598692" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73598692 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333178578" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333178578</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dualita výukových cílů ve vyučování matematice
Original language description
V souvislosti s aktuálně diskutovanou reformou kurikulárních dokumentů se mění vnímání digitální gramotnosti a její implementace do vzdělávacího procesu, do výuky matematiky nevyjímaje. Kromě požadavku na digitální kompetence učitelů se objevuje i požadavek reagovat na aktuální změnu vnímání cílů matematického vzdělávání, zejména ve vztahu budování a rozvíjení jak matematické, tak i digitální gramotnosti žáků. Příspěvek popisuje proměnu vnímání digitální gramotnosti, identifikuje její plánované ukotvení v průběhu matematického vyučování a uvádí dokumenty, ze kterých reforma vychází.
Czech name
Dualita výukových cílů ve vyučování matematice
Czech description
V souvislosti s aktuálně diskutovanou reformou kurikulárních dokumentů se mění vnímání digitální gramotnosti a její implementace do vzdělávacího procesu, do výuky matematiky nevyjímaje. Kromě požadavku na digitální kompetence učitelů se objevuje i požadavek reagovat na aktuální změnu vnímání cílů matematického vzdělávání, zejména ve vztahu budování a rozvíjení jak matematické, tak i digitální gramotnosti žáků. Příspěvek popisuje proměnu vnímání digitální gramotnosti, identifikuje její plánované ukotvení v průběhu matematického vyučování a uvádí dokumenty, ze kterých reforma vychází.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Premeny školy a učiteľské vzdelávanie v historickom kontexte a nové perspektívy
ISBN
978-80-555-2267-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
312-316
Publisher name
Prešovská univerzita
Place of publication
Prešov
Event location
Prešov
Event date
Feb 6, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—