Robot „Ozobot" in the Teaching at Primary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73600205" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73600205 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://didmattech.truni.sk/2019/proceedings/#hyksova" target="_blank" >http://didmattech.truni.sk/2019/proceedings/#hyksova</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Robot „Ozobot“ ve výuce na základní škole
Original language description
Článek pojednává o možnostech využití malého dostupného robůtka Ozobot při výuce na základních školách. Ozoboti se v poslední době ve velkém zabydlují v našich školách díky jejich dostupnosti a jednoduchosti. Programování Ozobota zvládnou i ti nejmenší žáci. Autorka analyzuje, popisuje a navrhuje různé formy výuky programování robota Ozobot. Hlavní pozornost je věnována různému programování ozobotů, a to pomocí barevných fixů či kódů či samotnému programování úloh v grafickém prostředí Ozoblockly. Ozobot je velmi dobrým pomocníkem při výuce pro rozvoj osobnosti žáka, logického myšlení, tvořivosti, systematičnosti, týmové spolupráce, manuální zručnosti, kreativity, kritického myšlení, schopnosti řešit problémy i úlohy a pracovitosti (řešení úlohy od začátku až do konce). Ozobot pomáhá rozvíjet nejenom digitální gramotnost, ale i matematickou či čtenářskou gramotnost.
Czech name
Robot „Ozobot“ ve výuce na základní škole
Czech description
Článek pojednává o možnostech využití malého dostupného robůtka Ozobot při výuce na základních školách. Ozoboti se v poslední době ve velkém zabydlují v našich školách díky jejich dostupnosti a jednoduchosti. Programování Ozobota zvládnou i ti nejmenší žáci. Autorka analyzuje, popisuje a navrhuje různé formy výuky programování robota Ozobot. Hlavní pozornost je věnována různému programování ozobotů, a to pomocí barevných fixů či kódů či samotnému programování úloh v grafickém prostředí Ozoblockly. Ozobot je velmi dobrým pomocníkem při výuce pro rozvoj osobnosti žáka, logického myšlení, tvořivosti, systematičnosti, týmové spolupráce, manuální zručnosti, kreativity, kritického myšlení, schopnosti řešit problémy i úlohy a pracovitosti (řešení úlohy od začátku až do konce). Ozobot pomáhá rozvíjet nejenom digitální gramotnost, ale i matematickou či čtenářskou gramotnost.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XXXII DIDMATTECH 2019 Conference Proceedins
ISBN
978-80-568-0398-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
"Nestránkováno"
Publisher name
Trnavská univerzita
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Jun 20, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—