All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Robot „Ozobot" in the Teaching at Primary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73600205" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73600205 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://didmattech.truni.sk/2019/proceedings/#hyksova" target="_blank" >http://didmattech.truni.sk/2019/proceedings/#hyksova</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Robot „Ozobot“ ve výuce na základní škole

  • Original language description

    Článek pojednává o možnostech využití malého dostupného robůtka Ozobot při výuce na základních školách. Ozoboti se v poslední době ve velkém zabydlují v našich školách díky jejich dostupnosti a jednoduchosti. Programování Ozobota zvládnou i ti nejmenší žáci. Autorka analyzuje, popisuje a navrhuje různé formy výuky programování robota Ozobot. Hlavní pozornost je věnována různému programování ozobotů, a to pomocí barevných fixů či kódů či samotnému programování úloh v grafickém prostředí Ozoblockly. Ozobot je velmi dobrým pomocníkem při výuce pro rozvoj osobnosti žáka, logického myšlení, tvořivosti, systematičnosti, týmové spolupráce, manuální zručnosti, kreativity, kritického myšlení, schopnosti řešit problémy i úlohy a pracovitosti (řešení úlohy od začátku až do konce). Ozobot pomáhá rozvíjet nejenom digitální gramotnost, ale i matematickou či čtenářskou gramotnost.

  • Czech name

    Robot „Ozobot“ ve výuce na základní škole

  • Czech description

    Článek pojednává o možnostech využití malého dostupného robůtka Ozobot při výuce na základních školách. Ozoboti se v poslední době ve velkém zabydlují v našich školách díky jejich dostupnosti a jednoduchosti. Programování Ozobota zvládnou i ti nejmenší žáci. Autorka analyzuje, popisuje a navrhuje různé formy výuky programování robota Ozobot. Hlavní pozornost je věnována různému programování ozobotů, a to pomocí barevných fixů či kódů či samotnému programování úloh v grafickém prostředí Ozoblockly. Ozobot je velmi dobrým pomocníkem při výuce pro rozvoj osobnosti žáka, logického myšlení, tvořivosti, systematičnosti, týmové spolupráce, manuální zručnosti, kreativity, kritického myšlení, schopnosti řešit problémy i úlohy a pracovitosti (řešení úlohy od začátku až do konce). Ozobot pomáhá rozvíjet nejenom digitální gramotnost, ale i matematickou či čtenářskou gramotnost.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XXXII DIDMATTECH 2019 Conference Proceedins

  • ISBN

    978-80-568-0398-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    "Nestránkováno"

  • Publisher name

    Trnavská univerzita

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Jun 20, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article