Making Contemporary Drawing Accessible in Art Lessons by Way of Using Activation Methods
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73600305" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73600305 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333180191" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333180191</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zprostředkování současné kresby s využitím aktivizačních metod ve výuce výtvarné výchovy
Original language description
Příspěvek prezentuje možnosti využití aktivizačních metod při výuce současné kresby ve výtvarné výchově. První část textu je věnována současné kresbě, která se datuje od 60. až 70. let minulého století až do současnosti. Text seznamuje s některými charakteristickými rysy –například interdisciplinaritou, narativitou, prostorovostí apod., a s překonáváním tradičního pojetí kresby jako zobrazovací techniky. Druhá část textu se zabývá aktivizačními metodami, konkrétně metodou didaktické hry, diskuze a problémového vyučování. Praktické příklady dokládají, jak lze tyto metody do výuky výtvarné výchovy úspěšně implementovat.
Czech name
Zprostředkování současné kresby s využitím aktivizačních metod ve výuce výtvarné výchovy
Czech description
Příspěvek prezentuje možnosti využití aktivizačních metod při výuce současné kresby ve výtvarné výchově. První část textu je věnována současné kresbě, která se datuje od 60. až 70. let minulého století až do současnosti. Text seznamuje s některými charakteristickými rysy –například interdisciplinaritou, narativitou, prostorovostí apod., a s překonáváním tradičního pojetí kresby jako zobrazovací techniky. Druhá část textu se zabývá aktivizačními metodami, konkrétně metodou didaktické hry, diskuze a problémového vyučování. Praktické příklady dokládají, jak lze tyto metody do výuky výtvarné výchovy úspěšně implementovat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Horizonty umenia 6. Zborník príspevkov
ISBN
978-80-8206-028-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
301-314
Publisher name
Akademie umění v Banské Bystrici
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Oct 20, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—