The view of kindergarten teachers in the city of Olomouc on the inclusion of two-year-old children in kindergartens
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73606069" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73606069 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2019-2.pdf" target="_blank" >http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2019-2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohled učitelek mateřských škol ve městě Olomouci na zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Original language description
cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak vnímají vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách učitelky. V první části článku shrnujeme teoretické poznatky a zabýváme se těmito tématy: předškolní vzdělávání a mateřská škola, charakteristika dvouletého dítěte, péče o dvouleté děti ve vybraných evropských zemích a České republice, názory odborníků k zařazení dvouletých dětí do mateřské školy. Ve druhé části článku popisujeme samotné výzkumné šetření. Jako výzkumný nástroj byl zvolen dotazník, který byl šířen mezi učitelky mateřských škol ve městě Olomouc.
Czech name
Pohled učitelek mateřských škol ve městě Olomouci na zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Czech description
cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak vnímají vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách učitelky. V první části článku shrnujeme teoretické poznatky a zabýváme se těmito tématy: předškolní vzdělávání a mateřská škola, charakteristika dvouletého dítěte, péče o dvouleté děti ve vybraných evropských zemích a České republice, názory odborníků k zařazení dvouletých dětí do mateřské školy. Ve druhé části článku popisujeme samotné výzkumné šetření. Jako výzkumný nástroj byl zvolen dotazník, který byl šířen mezi učitelky mateřských škol ve městě Olomouc.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2019
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
33
Pages from-to
51-83
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—