The Development and Quality of Ceramics Teaching in Higher Education.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73596955" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73596955 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf" target="_blank" >https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vývoj a kvalita výuky keramiky v rámci vysokoškolského vzdělávání.
Original language description
Vysokoškolská výuka keramiky prošla v rámci zkvalitňování edukace paralelně s prosazováním snah o zavedení prostorové tvorby do hodin výtvarné výchovy mnohaletým vývojem. Její integrace do systému vzdělávání budoucích pedagogů nebyla vždy běžným jevem. Průběh jejího prosazování ve 2. polovině 20. století lze demonstrovat na příkladu olomouckého výtvarně-pedagogického školství. Současní vyučující oboru keramika na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci si stanovují konkrétní kritéria, jimiž hodnotí kvalitu své výuky a systematicky vedou své studenty k pochopení nutnosti začlenění keramiky do výuky výtvarné výchovy v rámci základního vzdělávání a k získání potřebných znalostních, dovednostních i postojových schopností umožňujících keramickou práci následně v učitelské praxi realizovat.
Czech name
Vývoj a kvalita výuky keramiky v rámci vysokoškolského vzdělávání.
Czech description
Vysokoškolská výuka keramiky prošla v rámci zkvalitňování edukace paralelně s prosazováním snah o zavedení prostorové tvorby do hodin výtvarné výchovy mnohaletým vývojem. Její integrace do systému vzdělávání budoucích pedagogů nebyla vždy běžným jevem. Průběh jejího prosazování ve 2. polovině 20. století lze demonstrovat na příkladu olomouckého výtvarně-pedagogického školství. Současní vyučující oboru keramika na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci si stanovují konkrétní kritéria, jimiž hodnotí kvalitu své výuky a systematicky vedou své studenty k pochopení nutnosti začlenění keramiky do výuky výtvarné výchovy v rámci základního vzdělávání a k získání potřebných znalostních, dovednostních i postojových schopností umožňujících keramickou práci následně v učitelské praxi realizovat.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kvalita ve výtvarné výchově
ISBN
978-80-904268-7-0
Number of pages of the result
11
Pages from-to
215-225
Number of pages of the book
311
Publisher name
Česká sekce INSEA
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—