Professional Self-Concept Oof the Beginning Academic Workers of the Selected Post-Communistic Countries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601411" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601411 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků z vybraných postkomunistických států
Original language description
V tomto příspěvku se zabýváme hodnotou vzdělání u začínajících akademických pracovníků z perspektivy jejich profesního sebepojetí. Hlavním cílem je analyzovat formativní faktory profesního sebepojetí, které se podílí na utváření profesní hodnotové orientace. Dílčím cílem je zjistit, jak hodnotí respondenti sami sebe jako vysokoškolské učitele a vědecké pracovníky. Respondenti byli vybráni z řad doktorandů programu Pedagogika, kteří studují na univerzitách v evropských postkomunistických státech. Vyzkumnou metodou byl polostrukturovaný rozhovor a jejich odpovědi jsme vyhodnotili otevřeným, axiálním a selektivním kódováním.
Czech name
Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků z vybraných postkomunistických států
Czech description
V tomto příspěvku se zabýváme hodnotou vzdělání u začínajících akademických pracovníků z perspektivy jejich profesního sebepojetí. Hlavním cílem je analyzovat formativní faktory profesního sebepojetí, které se podílí na utváření profesní hodnotové orientace. Dílčím cílem je zjistit, jak hodnotí respondenti sami sebe jako vysokoškolské učitele a vědecké pracovníky. Respondenti byli vybráni z řad doktorandů programu Pedagogika, kteří studují na univerzitách v evropských postkomunistických státech. Vyzkumnou metodou byl polostrukturovaný rozhovor a jejich odpovědi jsme vyhodnotili otevřeným, axiálním a selektivním kódováním.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIV-Recenzovaný sborník příspěvků
ISBN
978-80-244-5682-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
6-13
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 7, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—