The Detection of Reading Literacy Level of Elementary Reading and Writing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73604683" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73604683 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zjišťování míry úrovně čtenářské gramotnosti v elementárním čtení a psaní
Original language description
Cílem příspěvku je představení obsahu tezí disertační práce, informovat o zamýšlených krocích a plánovaném výzkumu. V příspěvku budou uvedeny základní teoretické poznatky. Dále bude stručně shrnut aktuální stav dané problematiky. Zvolený výzkumný design bude smíšený. Ve výzkumu bude použita kombinace metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Budeme vycházet ze skutečnosti, že se v českých školách uplatňují principy analyticko-syntetické a genetické metody. Nyní bychom chtěli zjistit, zda metoda použitá při nácviku elementárního čtení a psaní ovlivňuje čtenářskou gramotnost žáků i na konci druhé třídy ZŠ.
Czech name
Zjišťování míry úrovně čtenářské gramotnosti v elementárním čtení a psaní
Czech description
Cílem příspěvku je představení obsahu tezí disertační práce, informovat o zamýšlených krocích a plánovaném výzkumu. V příspěvku budou uvedeny základní teoretické poznatky. Dále bude stručně shrnut aktuální stav dané problematiky. Zvolený výzkumný design bude smíšený. Ve výzkumu bude použita kombinace metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Budeme vycházet ze skutečnosti, že se v českých školách uplatňují principy analyticko-syntetické a genetické metody. Nyní bychom chtěli zjistit, zda metoda použitá při nácviku elementárního čtení a psaní ovlivňuje čtenářskou gramotnost žáků i na konci druhé třídy ZŠ.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost
ISBN
978-80-244-5682-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
"21 "- 27
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 7, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—