All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Detection of Reading Literacy Level of Elementary Reading and Writing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73604683" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73604683 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zjišťování míry úrovně čtenářské gramotnosti v elementárním čtení a psaní

  • Original language description

    Cílem příspěvku je představení obsahu tezí disertační práce, informovat o zamýšlených krocích a plánovaném výzkumu. V příspěvku budou uvedeny základní teoretické poznatky. Dále bude stručně shrnut aktuální stav dané problematiky. Zvolený výzkumný design bude smíšený. Ve výzkumu bude použita kombinace metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Budeme vycházet ze skutečnosti, že se v českých školách uplatňují principy analyticko-syntetické a genetické metody. Nyní bychom chtěli zjistit, zda metoda použitá při nácviku elementárního čtení a psaní ovlivňuje čtenářskou gramotnost žáků i na konci druhé třídy ZŠ.

  • Czech name

    Zjišťování míry úrovně čtenářské gramotnosti v elementárním čtení a psaní

  • Czech description

    Cílem příspěvku je představení obsahu tezí disertační práce, informovat o zamýšlených krocích a plánovaném výzkumu. V příspěvku budou uvedeny základní teoretické poznatky. Dále bude stručně shrnut aktuální stav dané problematiky. Zvolený výzkumný design bude smíšený. Ve výzkumu bude použita kombinace metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Budeme vycházet ze skutečnosti, že se v českých školách uplatňují principy analyticko-syntetické a genetické metody. Nyní bychom chtěli zjistit, zda metoda použitá při nácviku elementárního čtení a psaní ovlivňuje čtenářskou gramotnost žáků i na konci druhé třídy ZŠ.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost

  • ISBN

    978-80-244-5682-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    "21 "- 27

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Nov 7, 2018

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article