All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Professional Beliefs in the Life Story of a Beginning Teacher

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605536" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605536 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185422" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185422</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesní přesvědčení v životním příběhu začínajícího učitele

  • Original language description

    Předkládaná empirická studie je realizována v biografickém designu na pozadí životního příběhu. Cílem studie je ověřit, zda v životním příběhu učitele najdeme odkazy o jevu profesní přesvědčení a ve kterých kritických bodech profesní života se u učitelů formuje a projevuje. Výzkum je prováděn kvalitativně a je součástí dlouhodobého výzkumného záměru s názvem Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů. Pro tuto studii byly vybrány dva extrémní případy, učitelka, která zůstává v povolání s nadšením, učitel, který opustil profese po roce. Ukazuje se, že kritické body jejich profesního životního příběhu ve vztahu ke generování profesního přesvědčení jsou identické, i když se nedemonstrují ve stejné kvalitě.

  • Czech name

    Profesní přesvědčení v životním příběhu začínajícího učitele

  • Czech description

    Předkládaná empirická studie je realizována v biografickém designu na pozadí životního příběhu. Cílem studie je ověřit, zda v životním příběhu učitele najdeme odkazy o jevu profesní přesvědčení a ve kterých kritických bodech profesní života se u učitelů formuje a projevuje. Výzkum je prováděn kvalitativně a je součástí dlouhodobého výzkumného záměru s názvem Vybrané aspekty formování profesního přesvědčení začínajících učitelů. Pro tuto studii byly vybrány dva extrémní případy, učitelka, která zůstává v povolání s nadšením, učitel, který opustil profese po roce. Ukazuje se, že kritické body jejich profesního životního příběhu ve vztahu ke generování profesního přesvědčení jsou identické, i když se nedemonstrují ve stejné kvalitě.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Edukácia

  • ISBN

  • ISSN

    1339-8725

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    129-134

  • Publisher name

    Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

  • Place of publication

    Košice

  • Event location

    Košice

  • Event date

    Jul 15, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article