All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of Stress Factors in Clinical Teaching Environment in Nurses of Nursing and Health Rescue Pregradual Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610213" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610213 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf" target="_blank" >http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza zátěžových faktorů v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání

  • Original language description

    Cílem příspěvku bylo vymezit analýzu aktuálních dohledaných publikovaných poznatků výskytu zátěžových faktorů v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání pomocí rešeršní činnosti v elektronických databázích. Teoretickým východiskem bylo vymezení pojmů klinické výukové prostředí a zátěžové faktory. Výsledkem bylo zjištění zátěžových faktorů působící na studenty v klinickém výukovém prostředí, jako jsou náročné požadavky klinické výuky, neochota mentora a strach z chyb.

  • Czech name

    Analýza zátěžových faktorů v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání

  • Czech description

    Cílem příspěvku bylo vymezit analýzu aktuálních dohledaných publikovaných poznatků výskytu zátěžových faktorů v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání pomocí rešeršní činnosti v elektronických databázích. Teoretickým východiskem bylo vymezení pojmů klinické výukové prostředí a zátěžové faktory. Výsledkem bylo zjištění zátěžových faktorů působící na studenty v klinickém výukovém prostředí, jako jsou náročné požadavky klinické výuky, neochota mentora a strach z chyb.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7392-367-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    432-435

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 13, 2021

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article