All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Literary education through the eyes of 2nd grade pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610939" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610939 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333190826" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333190826</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Literární výchova očima žáků 2. stupně ZŠ

  • Original language description

    Článek přináší informace o žákovských prekoncepcích ve vztahu ke čtení a literární výchově. V rámci ohniskových skupiny jsme realizovali audionahrávky se 40 žáky, které nám umožnil nahlédnout do výuky literatury v 8 třídách na základní škole. Reakce a odpovědi žáků ve sledovaných oblastech jsme následně kategorizovali do tří oblastí - literatura jako prostředek sdílení, vztah ke čtení, a hodnocení náplně hodin. Z výsledků vyplývá, že ve všech uvedených oblastech má zásadní roli osobnost učitele a jeho pojetí výuky.

  • Czech name

    Literární výchova očima žáků 2. stupně ZŠ

  • Czech description

    Článek přináší informace o žákovských prekoncepcích ve vztahu ke čtení a literární výchově. V rámci ohniskových skupiny jsme realizovali audionahrávky se 40 žáky, které nám umožnil nahlédnout do výuky literatury v 8 třídách na základní škole. Reakce a odpovědi žáků ve sledovaných oblastech jsme následně kategorizovali do tří oblastí - literatura jako prostředek sdílení, vztah ke čtení, a hodnocení náplně hodin. Z výsledků vyplývá, že ve všech uvedených oblastech má zásadní roli osobnost učitele a jeho pojetí výuky.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Český jazyk a literatura

  • ISSN

    0009-0786

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    71

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    122-127

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database