All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Implementing Formative Assessment in Teaching from the Perspective of English Language Teachers Abroad: a Review Study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73611226" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73611226 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.upjs.sk/edukacia/" target="_blank" >https://www.upjs.sk/edukacia/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zavádění formativního hodnocení ve výuce pohledem učitelů anglického jazyka v zahraničí: přehledová studie

  • Original language description

    Formativní hodnocení je fenomén, kterému se v posledních letech dostává stále větší pozornosti, a to především díky autorům jako Black a William, kteří se proslavili mnoha publikacemi v oblasti výzkumu formativního hodnocení. V České republice se formativní hodnocení využívá především v dalším vzdělávání učitelů, na kterém se podílejí různá vzdělávací centra. Podle Laufkové je však formativnímu hodnocení v oblasti výzkumu v České republice věnována malá pozornost. Tato přehledová studie poskytuje ucelený přehled o problematice zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka v zahraničí. Jeho cílem je - pomocí analýzy - zhodnotit, s jakými překážkami se učitelé nejčastěji potýkají při zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka. Výsledkem analýzy jsou zjištění, která poukazují na různé možné překážky implementace formativního hodnocení do výuky anglického jazyka. Výsledky přehledové studie lze využít pro autorovu plánovanou disertační práci, mohly by být také motivací pro další výzkum případových studií, které se zabývají formativním hodnocením v prostředí českých škol. Studie se zaměřuje na případové studie, které byly provedeny pomocí pozorování nebo rozhovorů. Studie jsou datovány od roku 2010 do současnosti. Cílovou skupinu případových studií tvoří učitelé, kteří vyučují angličtinu u žáků či studentů.

  • Czech name

    Zavádění formativního hodnocení ve výuce pohledem učitelů anglického jazyka v zahraničí: přehledová studie

  • Czech description

    Formativní hodnocení je fenomén, kterému se v posledních letech dostává stále větší pozornosti, a to především díky autorům jako Black a William, kteří se proslavili mnoha publikacemi v oblasti výzkumu formativního hodnocení. V České republice se formativní hodnocení využívá především v dalším vzdělávání učitelů, na kterém se podílejí různá vzdělávací centra. Podle Laufkové je však formativnímu hodnocení v oblasti výzkumu v České republice věnována malá pozornost. Tato přehledová studie poskytuje ucelený přehled o problematice zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka v zahraničí. Jeho cílem je - pomocí analýzy - zhodnotit, s jakými překážkami se učitelé nejčastěji potýkají při zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka. Výsledkem analýzy jsou zjištění, která poukazují na různé možné překážky implementace formativního hodnocení do výuky anglického jazyka. Výsledky přehledové studie lze využít pro autorovu plánovanou disertační práci, mohly by být také motivací pro další výzkum případových studií, které se zabývají formativním hodnocením v prostředí českých škol. Studie se zaměřuje na případové studie, které byly provedeny pomocí pozorování nebo rozhovorů. Studie jsou datovány od roku 2010 do současnosti. Cílovou skupinu případových studií tvoří učitelé, kteří vyučují angličtinu u žáků či studentů.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Edukácia

  • ISSN

    1339-8725

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2021

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    122-128

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database