All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Czech Schools and Artificial Intelligence

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73619896" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73619896 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/vyzkumne-zpravy/163-ceske-skoly-a-umela-inteligence-2023/file" target="_blank" >https://www.e-bezpeci.cz/index.php/ke-stazeni/vyzkumne-zpravy/163-ceske-skoly-a-umela-inteligence-2023/file</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    České školy a umělá inteligence

  • Original language description

    V našem výzkumu jsme se zaměřili na to, jak na příchod umělé inteligence reaguje české školství, jaké jsou názory pedagogů na nástup umělé inteligence a jaký vlastně podle nich bude její dopad na vzdělanost českých dětí. Také jsme sledovali, jaké nástroje využívající umělou inteligenci čeští učitelé už vyzkoušeli či aktivně využívají ve svých hodinách a k jakým činnostem. Dále nás zajímalo, zda je v českých školách umělá inteligence nějakým způsobem regulována, zda učitelé využívání umělé inteligence svým žákům zakazují a jestli mají české školy pro využívání umělé inteligence nastavena nějaká pravidla (například ve vnitřních řádech škol). V neposlední řadě jsme chtěli vědět, jak se k využívání umělé inteligence staví samotný management škol – tedy ředitelé.

  • Czech name

    České školy a umělá inteligence

  • Czech description

    V našem výzkumu jsme se zaměřili na to, jak na příchod umělé inteligence reaguje české školství, jaké jsou názory pedagogů na nástup umělé inteligence a jaký vlastně podle nich bude její dopad na vzdělanost českých dětí. Také jsme sledovali, jaké nástroje využívající umělou inteligenci čeští učitelé už vyzkoušeli či aktivně využívají ve svých hodinách a k jakým činnostem. Dále nás zajímalo, zda je v českých školách umělá inteligence nějakým způsobem regulována, zda učitelé využívání umělé inteligence svým žákům zakazují a jestli mají české školy pro využívání umělé inteligence nastavena nějaká pravidla (například ve vnitřních řádech škol). V neposlední řadě jsme chtěli vědět, jak se k využívání umělé inteligence staví samotný management škol – tedy ředitelé.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    27

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    Microsoft Česká republika

  • Version