All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher competences in the context of homework

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623738" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623738 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitelské kompetence v kontextu domácích úkolů

  • Original language description

    Předkládaná práce se zaměřuje na profesní kompetence učitele, měkké dovednosti učitele,potřeby žáků a domácí úkoly. Tato studie je předvýzkumem pro další práci v rámci učitelskýchkompetencí v kontextu domácích úkolů. Hlavním cílem výzkumného šetření je prostřednictvímpozorování a rozhovoru s učitelem popsat, jak se učitelské kompetence projevují při práci sdomácími úkoly. Nejzřetelněji se objevují kompetence k plánování a organizování práce,psychopedagogická kompetence, diagnostická kompetence a komunikativní kompetence. Tatostudie představuje praktiky učitele 1. stupně základní školy vzhledem k domácím úkolům. Jsouzde uvedeny možnosti podpory a rozvoje poznávacích, výkonových a sociálních potřeb žákůskrze domácí úkoly.

  • Czech name

    Učitelské kompetence v kontextu domácích úkolů

  • Czech description

    Předkládaná práce se zaměřuje na profesní kompetence učitele, měkké dovednosti učitele,potřeby žáků a domácí úkoly. Tato studie je předvýzkumem pro další práci v rámci učitelskýchkompetencí v kontextu domácích úkolů. Hlavním cílem výzkumného šetření je prostřednictvímpozorování a rozhovoru s učitelem popsat, jak se učitelské kompetence projevují při práci sdomácími úkoly. Nejzřetelněji se objevují kompetence k plánování a organizování práce,psychopedagogická kompetence, diagnostická kompetence a komunikativní kompetence. Tatostudie představuje praktiky učitele 1. stupně základní školy vzhledem k domácím úkolům. Jsouzde uvedeny možnosti podpory a rozvoje poznávacích, výkonových a sociálních potřeb žákůskrze domácí úkoly.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    SCHOLA NOVA, QUO VADIS? 2023

  • ISBN

    978-80-87570-61-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    120-125

  • Publisher name

    Extrasystem Praha © 2023

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha, Česká republika

  • Event date

    Nov 3, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article