Teacher competences in the context of homework
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623738" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623738 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570616.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitelské kompetence v kontextu domácích úkolů
Original language description
Předkládaná práce se zaměřuje na profesní kompetence učitele, měkké dovednosti učitele,potřeby žáků a domácí úkoly. Tato studie je předvýzkumem pro další práci v rámci učitelskýchkompetencí v kontextu domácích úkolů. Hlavním cílem výzkumného šetření je prostřednictvímpozorování a rozhovoru s učitelem popsat, jak se učitelské kompetence projevují při práci sdomácími úkoly. Nejzřetelněji se objevují kompetence k plánování a organizování práce,psychopedagogická kompetence, diagnostická kompetence a komunikativní kompetence. Tatostudie představuje praktiky učitele 1. stupně základní školy vzhledem k domácím úkolům. Jsouzde uvedeny možnosti podpory a rozvoje poznávacích, výkonových a sociálních potřeb žákůskrze domácí úkoly.
Czech name
Učitelské kompetence v kontextu domácích úkolů
Czech description
Předkládaná práce se zaměřuje na profesní kompetence učitele, měkké dovednosti učitele,potřeby žáků a domácí úkoly. Tato studie je předvýzkumem pro další práci v rámci učitelskýchkompetencí v kontextu domácích úkolů. Hlavním cílem výzkumného šetření je prostřednictvímpozorování a rozhovoru s učitelem popsat, jak se učitelské kompetence projevují při práci sdomácími úkoly. Nejzřetelněji se objevují kompetence k plánování a organizování práce,psychopedagogická kompetence, diagnostická kompetence a komunikativní kompetence. Tatostudie představuje praktiky učitele 1. stupně základní školy vzhledem k domácím úkolům. Jsouzde uvedeny možnosti podpory a rozvoje poznávacích, výkonových a sociálních potřeb žákůskrze domácí úkoly.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
SCHOLA NOVA, QUO VADIS? 2023
ISBN
978-80-87570-61-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
120-125
Publisher name
Extrasystem Praha © 2023
Place of publication
Praha
Event location
Praha, Česká republika
Event date
Nov 3, 2023
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—