All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quo Vadis Homework? Primary School Teachers‘ Changing Perspectives on Homework in Primary School in the Distance Learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F21%3A63534558" target="_blank" >RIV/70883521:28150/21:63534558 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kdep.vse.cz/veda-a-vyzkum/konference-schola-nova-quo-vadis/" target="_blank" >https://kdep.vse.cz/veda-a-vyzkum/konference-schola-nova-quo-vadis/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Quo Vadis domací úkoly? Proměny učitelů v přístupu k domácím úkolům v době distanční výuky na 1. stupni základní školy

  • Original language description

    Cílem příspěvku je vymezení pojetí a významu domácích úkolů, jakožto nedílné součásti vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy. Kvalitativně orientované výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím rozhovorů se záměrem popsat přístupy učitelů k domácím úkolům. Výsledky výzkumu odkryly změny v pojetí domácích úkolů učitelem a nové strategie v přístupu ke vzdělávání žáka v kontextu distančního vzdělávání v době první a druhé vlny pandemie COVID-19.

  • Czech name

    Quo Vadis domací úkoly? Proměny učitelů v přístupu k domácím úkolům v době distanční výuky na 1. stupni základní školy

  • Czech description

    Cílem příspěvku je vymezení pojetí a významu domácích úkolů, jakožto nedílné součásti vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy. Kvalitativně orientované výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím rozhovorů se záměrem popsat přístupy učitelů k domácím úkolům. Výsledky výzkumu odkryly změny v pojetí domácích úkolů učitelem a nové strategie v přístupu ke vzdělávání žáka v kontextu distančního vzdělávání v době první a druhé vlny pandemie COVID-19.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Schola nova, quo vadis? 2021 Sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87570-57-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    87-91

  • Publisher name

    Extrasystem Praha © 2021

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha (online)

  • Event date

    Dec 3, 2021

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article