Aspects of the Use of Proctoring Systems in the Implementation of Mass On-Line Tests
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73626276" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73626276 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202401-0001_aspekty-vyuziti-proktoringovych-systemu-pri-realizaci-hromadnych-on-line-testu.php" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202401-0001_aspekty-vyuziti-proktoringovych-systemu-pri-realizaci-hromadnych-on-line-testu.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2024.004" target="_blank" >10.5507/epd.2024.004</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aspekty využití proktoringových systémů při realizaci hromadných on-line testů
Original language description
Jedním z problémů, se kterými se vzdělávací instituce setkávají je integrita on-line hodnocení, tedy nutnost provádět on-line zkoušení a testování pomocí vhodných nástrojů a metod. I když je efektivita a pružnost nasazení jednou z nesporných výhod on-line zkoušení a testování, je potřebné zdůraznit, že on-line testování s využitím on-line proktoringových systémů, vzbuzuje u účastníků jisté obavy, které mohou mít i negativní dopad na jejich výsledky.Z tohoto důvodu bylo, s využitím metod pedagogického výzkumu a s využitím příslušných statistických metod, realizováno výzkumné šetření mezi účastníky on-line přijímacích testů, s cílem zjistit jejich připravenost, ale i konkrétní obavy a očekávání, které on-line proktoring z jejich pohledu přináší. Průběh a výsledky realizovaného výzkumného šetření je předmětem sdělení předložené studie.
Czech name
Aspekty využití proktoringových systémů při realizaci hromadných on-line testů
Czech description
Jedním z problémů, se kterými se vzdělávací instituce setkávají je integrita on-line hodnocení, tedy nutnost provádět on-line zkoušení a testování pomocí vhodných nástrojů a metod. I když je efektivita a pružnost nasazení jednou z nesporných výhod on-line zkoušení a testování, je potřebné zdůraznit, že on-line testování s využitím on-line proktoringových systémů, vzbuzuje u účastníků jisté obavy, které mohou mít i negativní dopad na jejich výsledky.Z tohoto důvodu bylo, s využitím metod pedagogického výzkumu a s využitím příslušných statistických metod, realizováno výzkumné šetření mezi účastníky on-line přijímacích testů, s cílem zjistit jejich připravenost, ale i konkrétní obavy a očekávání, které on-line proktoring z jejich pohledu přináší. Průběh a výsledky realizovaného výzkumného šetření je předmětem sdělení předložené studie.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice
ISSN
1213-7758
e-ISSN
1213-7499
Volume of the periodical
2024
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
7-20
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—