All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Aspects of the Use of Proctoring Systems in the Implementation of Mass On-Line Tests

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73626276" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73626276 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202401-0001_aspekty-vyuziti-proktoringovych-systemu-pri-realizaci-hromadnych-on-line-testu.php" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202401-0001_aspekty-vyuziti-proktoringovych-systemu-pri-realizaci-hromadnych-on-line-testu.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2024.004" target="_blank" >10.5507/epd.2024.004</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aspekty využití proktoringových systémů při realizaci hromadných on-line testů

  • Original language description

    Jedním z problémů, se kterými se vzdělávací instituce setkávají je integrita on-line hodnocení, tedy nutnost provádět on-line zkoušení a testování pomocí vhodných nástrojů a metod. I když je efektivita a pružnost nasazení jednou z nesporných výhod on-line zkoušení a testování, je potřebné zdůraznit, že on-line testování s využitím on-line proktoringových systémů, vzbuzuje u účastníků jisté obavy, které mohou mít i negativní dopad na jejich výsledky.Z tohoto důvodu bylo, s využitím metod pedagogického výzkumu a s využitím příslušných statistických metod, realizováno výzkumné šetření mezi účastníky on-line přijímacích testů, s cílem zjistit jejich připravenost, ale i konkrétní obavy a očekávání, které on-line proktoring z jejich pohledu přináší. Průběh a výsledky realizovaného výzkumného šetření je předmětem sdělení předložené studie.

  • Czech name

    Aspekty využití proktoringových systémů při realizaci hromadných on-line testů

  • Czech description

    Jedním z problémů, se kterými se vzdělávací instituce setkávají je integrita on-line hodnocení, tedy nutnost provádět on-line zkoušení a testování pomocí vhodných nástrojů a metod. I když je efektivita a pružnost nasazení jednou z nesporných výhod on-line zkoušení a testování, je potřebné zdůraznit, že on-line testování s využitím on-line proktoringových systémů, vzbuzuje u účastníků jisté obavy, které mohou mít i negativní dopad na jejich výsledky.Z tohoto důvodu bylo, s využitím metod pedagogického výzkumu a s využitím příslušných statistických metod, realizováno výzkumné šetření mezi účastníky on-line přijímacích testů, s cílem zjistit jejich připravenost, ale i konkrétní obavy a očekávání, které on-line proktoring z jejich pohledu přináší. Průběh a výsledky realizovaného výzkumného šetření je předmětem sdělení předložené studie.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

    1213-7499

  • Volume of the periodical

    2024

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    7-20

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database