All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Didactic approaches to movement skills and their application in practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F04%3A00001309" target="_blank" >RIV/61989592:15510/04:00001309 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktické postupy pohybových dovedností a jejich aplikace v praxi

  • Original language description

    Didaktické postupy (strategie, přístupy, metody) jsou základní formou uspořádání obsahu učení. Jejich realizace nemůže být omezujícím faktorem plnění všech základních cílů a úkolů. Čím širší je rejstřík didaktických postupů (vyučovacích strategií, přístupů#), které má učitel k dispozici, tím větší předpoklady jsou vytvořeny pro úspěšné plnění didaktických cílů. Příspěvek se zabývá analýzou základních druhů didaktických postupů (strategií, přístupů, metod) ve školní tělesné výchově a jejich konkrétní uplatnění v tělovýchovné praxi. Za základní druhy didaktických postupů autor považuje: Komplexní postup (globální vyučovací postup, vyučovací postup vcelku#) Analyticko - syntetický postup (vyučovací postup po dílčích částech) Deduktivní postup (přímé řízení procesu učitelem) Induktivní postup (hledání řešení problémových situací) a další (např. postupy od jednoduchého ke složitému, postupy od složitého k jednoduchému#)V praxi byly ověřeny učební postupy konkrétních pohybových dovedností,

  • Czech name

    Didaktické postupy pohybových dovedností a jejich aplikace v praxi

  • Czech description

    Didaktické postupy (strategie, přístupy, metody) jsou základní formou uspořádání obsahu učení. Jejich realizace nemůže být omezujícím faktorem plnění všech základních cílů a úkolů. Čím širší je rejstřík didaktických postupů (vyučovacích strategií, přístupů#), které má učitel k dispozici, tím větší předpoklady jsou vytvořeny pro úspěšné plnění didaktických cílů. Příspěvek se zabývá analýzou základních druhů didaktických postupů (strategií, přístupů, metod) ve školní tělesné výchově a jejich konkrétní uplatnění v tělovýchovné praxi. Za základní druhy didaktických postupů autor považuje: Komplexní postup (globální vyučovací postup, vyučovací postup vcelku#) Analyticko - syntetický postup (vyučovací postup po dílčích částech) Deduktivní postup (přímé řízení procesu učitelem) Induktivní postup (hledání řešení problémových situací) a další (např. postupy od jednoduchého ke složitému, postupy od složitého k jednoduchému#)V praxi byly ověřeny učební postupy konkrétních pohybových dovedností,

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AK - Sport and leisure time activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Conference proceedings Physical education and sport 2004, Liberec - Euroregion Nisa

  • ISBN

    80-7083-901-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    373

  • Pages from-to

    351-356

  • Publisher name

    Technická univerzita

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article