Electronic tests results as feedback for teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00001734" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00001734 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele
Original language description
Příspěvek se zabývá možnostmi statistického zpracování výsledků didaktických testů prováděných elektronickou formou. Za předpokladu, že součástí LMS systému jsou aplikace pro ověřování znalostí studentů a těmito aplikacemi již byly ověřeny znalosti dostatečně velkého vzorku studentů, lze za pomoci statistického zpracování těchto výsledků usoudit na kvalitu testů, kvalitu výukových materiálů, pedagogické schopnosti učitelů nebo celkovou kvalitu vzdělávacího procesu či formy vzdělávání. Úspěch vzděláváníjako obousměrné interakce mezi vzdělavatelem a vzdělávaným nezávisí jen na vzdělávaným, ale do značné míry také na vzdělavateli, který má tak možnost získat ze souhrnných výsledků testů cennou zpětnou vazbu a inspiraci pro svoje další pedagogické působení. Možnosti zmíněné zpětné vazby a inspirace jsou popsány v tomto článku.
Czech name
Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele
Czech description
Příspěvek se zabývá možnostmi statistického zpracování výsledků didaktických testů prováděných elektronickou formou. Za předpokladu, že součástí LMS systému jsou aplikace pro ověřování znalostí studentů a těmito aplikacemi již byly ověřeny znalosti dostatečně velkého vzorku studentů, lze za pomoci statistického zpracování těchto výsledků usoudit na kvalitu testů, kvalitu výukových materiálů, pedagogické schopnosti učitelů nebo celkovou kvalitu vzdělávacího procesu či formy vzdělávání. Úspěch vzděláváníjako obousměrné interakce mezi vzdělavatelem a vzdělávaným nezávisí jen na vzdělávaným, ale do značné míry také na vzdělavateli, který má tak možnost získat ze souhrnných výsledků testů cennou zpětnou vazbu a inspiraci pro svoje další pedagogické působení. Možnosti zmíněné zpětné vazby a inspirace jsou popsány v tomto článku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy v eLearningu
ISBN
80-01-03203-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
46-46
Publisher name
ČVUT
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 21, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—