All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Electronic tests results as feedback for teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00001734" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00001734 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá možnostmi statistického zpracování výsledků didaktických testů prováděných elektronickou formou. Za předpokladu, že součástí LMS systému jsou aplikace pro ověřování znalostí studentů a těmito aplikacemi již byly ověřeny znalosti dostatečně velkého vzorku studentů, lze za pomoci statistického zpracování těchto výsledků usoudit na kvalitu testů, kvalitu výukových materiálů, pedagogické schopnosti učitelů nebo celkovou kvalitu vzdělávacího procesu či formy vzdělávání. Úspěch vzděláváníjako obousměrné interakce mezi vzdělavatelem a vzdělávaným nezávisí jen na vzdělávaným, ale do značné míry také na vzdělavateli, který má tak možnost získat ze souhrnných výsledků testů cennou zpětnou vazbu a inspiraci pro svoje další pedagogické působení. Možnosti zmíněné zpětné vazby a inspirace jsou popsány v tomto článku.

  • Czech name

    Výsledky elektronických testů jako zpětná vazba pro učitele

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá možnostmi statistického zpracování výsledků didaktických testů prováděných elektronickou formou. Za předpokladu, že součástí LMS systému jsou aplikace pro ověřování znalostí studentů a těmito aplikacemi již byly ověřeny znalosti dostatečně velkého vzorku studentů, lze za pomoci statistického zpracování těchto výsledků usoudit na kvalitu testů, kvalitu výukových materiálů, pedagogické schopnosti učitelů nebo celkovou kvalitu vzdělávacího procesu či formy vzdělávání. Úspěch vzděláváníjako obousměrné interakce mezi vzdělavatelem a vzdělávaným nezávisí jen na vzdělávaným, ale do značné míry také na vzdělavateli, který má tak možnost získat ze souhrnných výsledků testů cennou zpětnou vazbu a inspiraci pro svoje další pedagogické působení. Možnosti zmíněné zpětné vazby a inspirace jsou popsány v tomto článku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Trendy v eLearningu

  • ISBN

    80-01-03203-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    46-46

  • Publisher name

    ČVUT

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 21, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article