The Analysis of Global Marketing Research Industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00057157" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00057157 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Analýza globálneho trhu v odvetví marketingového výskumu
Original language description
Tento článok analyzuje odvetvie marketingového výskumu v celosvetovom meradle. Štúdia ukazuje globálne zmeny na trhu v rámci regiónov, príjmov, rastu a súhrnného cenového indexu. Význam marketingového výskumu je v centre pozornosti firiem operujúcich v dnešnom silne konkurenčnom prostredí.
Czech name
Analýza globálního trhu v odvětví marketingového výzkumu
Czech description
Tento článek analyzuje odvětví marketingového výzkumu v celosvětovém měřítku. Studie ukazuje globální změny na trhu vrámci regionů, příjmů, růstu a souhrného cenového indexu. Význam marketingového výzkumu je v centru pozornosti firem operujících v dnešním silně kunkurenčním prostředí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005
ISBN
80-7302-078-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
65-70
Publisher name
PEF MZLU v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 7, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—