Taking advantages of eLearning education forms and their feedback evaluation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093962" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093962 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení
Original language description
Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdykombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snažíse vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí býtzajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně.
Czech name
Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení
Czech description
Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdykombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snažíse vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí býtzajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník príspevkov z vedeckého seminára Distančné vzdelávanie v aplikovanej informatike
ISBN
80-8050-975-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
162-167
Publisher name
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Jun 1, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—