All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Taking advantages of eLearning education forms and their feedback evaluation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093962" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093962 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení

  • Original language description

    Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdykombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snažíse vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí býtzajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně.

  • Czech name

    Aplikace eLearningových forem výuky a jejich zpětné vyhodnocení

  • Czech description

    Aplikace eLearningových forem výuky zcela zřetelně dominují na poli inovací vzdělávacího procesu prakticky na všech univerzitách v České i Slovenské republice. Tento trend je vymezen částečně i požadavky na akreditaci jednotlivých studijní programů, kdykombinované i distanční formy programů je potřeba podpořit příslušným podílem studijních materiálů vhodných pro neprezenční studium, nejlépe eLearningových. Jednotlivé univerzity proto s různou intenzitou přistupují k využití a podpoře eLearningu a snažíse vytvářet prostředí, jenž akceptuje nastolený směr. Celý proces však nemůže být řízen pouze shora, ale nezbytně musí být respektovány i požadavky a připomínky základní skupin uživatelů, kterých se dotýká -- studentů a učitelů. Z tohoto důvodů musí býtzajištěny i mechanismy zpětné vazby, které umožnit analyzovat uživatelské potřeby a reflektovat je při formování podoby eLearningu. Příspěvek diskutuje poznatky z dané oblasti získané na Mendelově univerzitě v Brně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník príspevkov z vedeckého seminára Distančné vzdelávanie v aplikovanej informatike

  • ISBN

    80-8050-975-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    162-167

  • Publisher name

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Jun 1, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article