Marketing research and place image
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094904" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094904 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkum a image místa
Original language description
Příspěvek se zabývá nejen problémy image a idenity dvou měst (Brno a Zlín)ale i celé země (Česká republika). Úvodní část je věnována výkladu termínu image místa, identita a kultura a související vlivy. Vlastní empirický marketingový výzkum image Brna jeprezentován a porovnáván s teorií marketingové komunikace, především s problémy identity místa, jednotným vizuálním stylem a logem.
Czech name
Marketingový výzkum a image místa
Czech description
Příspěvek se zabývá nejen problémy image a idenity dvou měst (Brno a Zlín)ale i celé země (Česká republika). Úvodní část je věnována výkladu termínu image místa, identita a kultura a související vlivy. Vlastní empirický marketingový výzkum image Brna jeprezentován a porovnáván s teorií marketingové komunikace, především s problémy identity místa, jednotným vizuálním stylem a logem.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LIV
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
239-247
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—