USING OF METHODS OF STRATEGICAL DECISION MAKING IN BUSINESS MANAGEMENT IN THE
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00097150" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00097150 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití metod strategického rozhodování v podnikovém managementu v oblasti manažerské a marketingové činnosti
Original language description
Ve vědeckém příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005) s jejich aplikací v podnikové praxi a ve výuce v oblasti strategického řízení podnikového managementu se zaměřením na metody rozhodování, které umožňují podniku reagovat na změny v podnikatelském prostředí. Rychlé změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metod rozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků. Pro uvedený složitý předmět činnosti byly ve výzkumu zformulovány metodické postupy v oblasti marketingové činnosti, řízení zásob, řízení jakosti,systému motivace manažerů a zaměstnanců firmy. Práce navazuje na výsledky publikované ve vědeckých časopisech a prezentované na vědeckých konferencích, zejména IAES: (Paris, 2002),Berlin(2006),ČZU PEF Praha (2002-2003), SPU FEM Nitra (2002-2004).
Czech name
Využití metod strategického rozhodování v podnikovém managementu v oblasti manažerské a marketingové činnosti
Czech description
Ve vědeckém příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu MSM 6215648904 (Brno, 2005) s jejich aplikací v podnikové praxi a ve výuce v oblasti strategického řízení podnikového managementu se zaměřením na metody rozhodování, které umožňují podniku reagovat na změny v podnikatelském prostředí. Rychlé změny zejména v externím prostředí vyžadují od podnikového managementu volbu nových přístupů a metod rozhodování, jeho dobře koncipovaný algoritmus, umožňující pružné reagování na potřeby zákazníků. Pro uvedený složitý předmět činnosti byly ve výzkumu zformulovány metodické postupy v oblasti marketingové činnosti, řízení zásob, řízení jakosti,systému motivace manažerů a zaměstnanců firmy. Práce navazuje na výsledky publikované ve vědeckých časopisech a prezentované na vědeckých konferencích, zejména IAES: (Paris, 2002),Berlin(2006),ČZU PEF Praha (2002-2003), SPU FEM Nitra (2002-2004).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Manažérské a marketingové prínosy vedy a výskumu na vysokých školách
ISBN
80-8069-687-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
37-41
Publisher name
SPU v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
SPU Nitra
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—