Customer Relationship Management in Financial Institutions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098360" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098360 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Customer Relationship Management ve finančních institucích
Original language description
Příspěvěk se zabývá Customer Relationship Management (CRM) jako efektivním nástrojem marketingové strategie používaným ke zjištění informací o potřebách klientů a jejich chování. Účelem je vytvoření efektivní vazby instituce se zákazníky. článek je zejména zaměřen na problematiku CRM v oblasti pojišťovnictví.
Czech name
Customer Relationship Management ve finančních institucích
Czech description
Příspěvěk se zabývá Customer Relationship Management (CRM) jako efektivním nástrojem marketingové strategie používaným ke zjištění informací o potřebách klientů a jejich chování. Účelem je vytvoření efektivní vazby instituce se zákazníky. článek je zejména zaměřen na problematiku CRM v oblasti pojišťovnictví.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy - nové nápady 2006
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
1-4
Publisher name
SVŠE Znojmo
Place of publication
SVŠE Znojmo
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—