Consumer decision-making when purchasing bottled water
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00102887" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00102887 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod
Original language description
Tento příspěvek přináší výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod na trhu v České republice. Zjišťuje a posuzuje nákupní chování a zvyklosti spotřebitelů. Cílem je také zhodnotit a analyzovat roli značky, obalu a reklamy a dále zjistit vztah spotřebitele k vodě z kohoutku. Ke zkoumání spotřebního chování byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a experimentu. Výsledky výzkumu informují o základních rysech chování spotřebitelů na trhu s balenými vodami.
Czech name
Rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod
Czech description
Tento příspěvek přináší výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod na trhu v České republice. Zjišťuje a posuzuje nákupní chování a zvyklosti spotřebitelů. Cílem je také zhodnotit a analyzovat roli značky, obalu a reklamy a dále zjistit vztah spotřebitele k vodě z kohoutku. Ke zkoumání spotřebního chování byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a experimentu. Výsledky výzkumu informují o základních rysech chování spotřebitelů na trhu s balenými vodami.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
154-159
Publisher name
MSD, spol. s r.o.
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—