IDENTIFICATION OF PIVOTAL FACTORS INFLUENCING HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOUR WHEN PURCHASING GROCERIES
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106799" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106799 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
Original language description
Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování vedvou po sobě jdoucích letech.
Czech name
Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících spotřební chování domácností při nákupu potravin
Czech description
Článek analyzuje chování českých domácností na trhu potravinářského zboží pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných. Primární data byla získána technikou dotazování 727 českých domácností v rámci výzkumu prováděného ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Součástí příspěvku je srovnání vlivu faktorů ovlivňujících spotřební chování vedvou po sobě jdoucích letech.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
149-153
Publisher name
MSD, spol. s r.o.
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—